صنعت نفت آبادان ۰ - ۰ پیکان؛

تساوی بی حاصل صنعت نفت در خانه

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۹۶۴۲
تساوی بی حاصل صنعت نفت در خانه
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز میزبان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز شنبه(13 آذر ماه 1400) از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از هفت دیدار قبلی خود یک برد، دو تساوی، چهار باخت و پنج امتیاز کسب کرده بود، در دیداری خانگی به دنبال پایان دادن به ناکامی هفته های اخیر بود.

نود دقیقه این دیدار علیرغم تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید تا صنعت نفت بر خلاف رویه های قبل دستش از برد در دیدار خانگی کوتاه بماند و باز هم سه امتیاز را با حریف تقسیم کند.

علیرضا منصوریان در این دیدار احمد گوهری،فرزاد جعفری(37 محمدرضا غبیشاوی)، امید خالدی، محمد بختیاری، محمد طیبی، حسین ساکی، مهدی حنفی(76 امید حامدی‌فر)، حکیم نصاری، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی(76 حسن بیت‌سعید) و علی امیری(59 احمد شریعت‌زاده) را برای رقابت با پیکان انتخاب کرده بود.

همچنین سید مجتبی حسینی  برای رویا رویی با نفتی ها، فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، محممد جواد آزاده، اسماعیل بابایی، مجتبی حقدوست(81 غلامرضا ثابت ایمانی)، محمد مهدی محبی(62 محمدحسین فلاح)، علیرضا کوشکی(73 محمدامین درویشی) و پیمان رنجبری(73 ابراهیم صالحی) را به میدان فرستاده بود.

بیژن حیدری با کمک های سید یعقوب حجتی، امیر قاسمی و مهدی مرجانزاده قضاوت این دیدار را و حسین خانبان نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

فاخر تهامی در دقیقه 56 از صنعت نفت و پیمان رنجبری در دقیقه 66 از پیکان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 6 امتیاز موقتا در رده سیزدهم و پیکان با 12 امتیاز موقتا در رده ششم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز