استاندار خوزستان: باید در کنترل هوشمند کرونا پیشرو باشیم/ضرورت افزایش آمادگی برای عادی‌سازی فعالیت‌ها در خوزستان

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۷:۱۴
کد خبر: ۱۲۶۹۸۶۴
استاندار خوزستان: باید در کنترل هوشمند کرونا پیشرو باشیم/ضرورت افزایش آمادگی برای عادی‌سازی فعالیت‌ها در خوزستان
خلیلیان با بیان اینکه خوزستان باید در کنترل هوشمند کرونا پیشرو باشد، گفت: ساز و کار طراحی شده در این خصوص باید پیاده‌سازی شود تا بیماری را بهتر کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نودمین نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بروز سویه جدید اُمیکرون اظهار کرد: روند جهانی نشان می‌دهد این بیماری همچنان در حال جولان دادن است.

او گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید جدی گرفته شود و بیش از گذشته مورد تاکید قرار بگیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان باید در کنترل هوشمند کرونا پیشرو باشد، افزود: ساز و کار طراحی شده در این خصوص باید پیاده‌سازی شود تا بیماری را بهتر کنترل کنیم.

خلیلیان با تاکید بر لزوم تزریق به موقع دوز دوم بیان کرد: ۳۵۰ هزار نفر در تزریق دوز دوم تاخیر دارند که در صورت تزریق واکسن برای این افراد، حداقل پوشش واکسیناسیون در دوز دوم ۱۰ درصد افزایش می‌یابد بنابراین باید در این زمینه بیشتر اقدام شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: برش شهرستانی و تفکیک زمانی تاخیری‌ها در دوز دوم نیز باید در دستور کار قرار بگیرد تا پوشش واکسیناسیون در مرحله اول از ۸۰ درصد بالاتر برود و پوشش دوز دوم نیز از ۶۰ به ۷۰ درصد برسد و آمادگی برای عادی‌سازی فعالیت‌ها در استان خوزستان افزایش یابد.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: تامین سه میلیون سرنگ توسط شرکت ملی نفت نیز در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است که در این نشست از فرمانداران شادگان و هویزه بابت پیشرفت در روند واکسیناسیون تقدیر شد. از شرکت فولاد خوزستان نیز بابت همکاری در کنترل بیماری در استان خوزستان با تامین خودرو و اقلامی مانند سرنگ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز