تساوی خانگی فولاد در رقابت با نساجی

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۲۲۰۹
تساوی خانگی فولاد در رقابت با نساجی
تیم فولاد خوزستان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز جمعه(19 آذر ماه 1400) میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان که از هشت دیدار قبلی(سه برد و سه تساوی و دو باخت) با 11 امتیاز در جایگاه هشتم جای گرفته بود برای حضور در بالای جدول به دنبال کسب سه امتیاز خانگی بود.

نیمه اول این دیدار با گل زنی فولادی ها آغاز شد. در این صحنه صالح حردانی توپ دریافتی را به سمت دروازه شوت کرد که به بازیکن نساجی برخورد کرد و به آیاندا پاتسی رسید و این بازیکن فرصت طلب با یک هد سر در دقیقه 16 توپ را به گوشه دروازه علیرضا حقیقی فرستاد و تیمش را تا پایان 45 دقیقه اول یک بر صفر پیش انداخت و برنده به رختکن برد.

نیمه دوم این دیدار علیرغم تلاش بازیکنان فولاد اما نساجی ها به گل رسیدند. در این صحنه نساجی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و روی ارسال مرتضی منصوری در دقیقه 49 حسن نجفی توانست دروازه فولاد را باز کند و مسابقه را به تساوی بکشد.

در ادامه چندین موقعیت صد در صد نصیب فولادی ها شد که نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند و در نهایت امتیازها را با حریف شمالی خود تقسیم کردند.

جواد نکونام در این دیدار، احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران درخشان مهر(84 مجتبی نجاریان)، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک(84 احمد عبدالله زاده)، آیاندا پاتوسی(59 محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری(60 صابر حردانی)، محمد قاسمی نژاد(77 ساسان حسینی) و لوسیانو پریرا را برای رویارویی با تیم نساجی به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین ساکت الهامی ترکیب علیرضا حقیقی، احسان قهاری(46 کریم اسلامی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود شجاعی(78 حسین زامهران) و رضا جعفری (67 شاهین طاهرخانی) را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

بیژن حیدری با کمک های مهدی عالیقدر، حمید نادری و ناصر جنگی قضاوت این دیدار و حسین نجاتی نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

ساسان انصاری(7)، سینا شاه عباشی(48)، محمد آبشک(53)، حمید بوحمدان(57) و احمد الجبوری (88 بر روی نیمکت) از فولاد و علیرضا حقیقی(89) و شاهین طاهرخانی(83) از نساجی با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 13 امتیاز موقتا در رده هفتم و تیم نساجی مازندران با 10 امتیاز در رده 10 لیگ برتر بیستم جای دارند./انتهای پیام

 

نظر شما