حذف استقلالی های ملاثانی در مشهد

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۶:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۵۸۹۰
حذف استقلالی های ملاثانی در مشهد
تیم فوتبال استقلال ملاثانی از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، امروز مهمان تیم پدیده مشهد بود که در نهایت شکست دو بر یک از صعود به مرحله یک هشتم باز ماند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال استقلال خوزستان طبق قرعه کشی از مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، امروز یکشنبه 28 آذر ماه 1400 در مشهد مهمان تیم پدیده بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک از میزبان شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم باز ماند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم این دیدار اما دو توپ از خط دروازه ها عبور کرد که اولین توپ در دقیقه 74 توسط رضا کرملاچعب برای استقلال ملاثانی به ثمر رسید و خوزستانی ها یک بر صفر در مشهد پیش افتادند.

بازیکنان داوود سید عباسی که نمی خواستند در خانه از یک تیم لیگ یکی متحمل شکست شوند، بالاخره پس از تلاش فراوان 6 دقیقه بعد در دقیقه 80 توسط محمدرضا فلاحیان به گل رسیدند و توانستند در پایان 90 دقیقه این مسابقه را به تساوی یک بر یک بکشانند.

پس از 90 دقیقه، نیمه اول وقت اضافه نیز بدون گل به پایان رسید اما مشهدی ها در دقیقه 119 و در دقایق پایانی این دیدار به گل رسیدند و موفق شدند با نتیجه دو بر یک ضمن عبور از حریف سرسخت خوزستانی به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند./انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز