پوستر پنجمین جشنواره رسانه های خوزستان رونمایی شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۷۵۱۹
پوستر پنجمین جشنواره رسانه های خوزستان رونمایی شد
آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سایر مسوولان و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد جوروند در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان که با حضور مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سجاد بهمئی رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان، افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات استان در محل سالن اجتماع های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه استان، پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان را برگزار می کند.

او با اشاره به اهداف جشنواره گفت: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه نگاری حرفه ای،ارج نهادن به تلاش های صادقانه خبرنگاران و روزنامه نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات استان و آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب و مجازی از اهداف پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بخش های جشنواره را شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش عنوان کرد و ادامه داد: آثار ارسالی باید از تاریخ یکم بهمن 1399 تا 25 دی 1400 در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، صفحات و ضمیمه های استانی نشریه های سراسری منتشر شده باشند.

جوروند بیان کرد: آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می شود که به صورت زیرپورتال و با پیش وند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر خواهد شد.

او اضافه کرد: هر متقاضی می تواند در دو بخش و در هر بخش سه اثر ارایه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می کند.

مدیر کل فرهنگ و راشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: آثاری پذیرفته می شود که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد. در صورت عدم درج نام، اثر باید توسط شخص مدیر مسوول مهر و امضا و در نشریه های سراسری تایید سرپرست استان باشد.

جوروند افزو: هیات داوران در هر یک از بخش ها سه اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می کند و به نفر اول در هر رشته، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم در هر رشته لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال و نفر سوم در هر رشته لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

او تاکید کرد: مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی اداره ها، در جشنواره شرکت داده نمی شوند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به گاه شمار جشنواره بیان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از تاریخ 1 تا 30 دی ماه 1400 در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند.

جوروند ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره با شماره های 33330645 و 32218584 تماس حاصل کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پنجمین جشنواره رسانه های خوزستان به سمت تولیدهای اهالی رسانه و روزنامه نگاران حرکت خواهد کرد، افزود: این جشنواره به شکوفایی خلاقیت روزنامه نگاران و حرکت آنها به سمت تولید اثر کمک می کند.

جوروند با اشاره به وجود سوژه های بسیار در حوزه دفاع مقدس در استان، تاکید کرد: در استان خوزستان هزاران سوژه در زمینه دفاع مقدس وجود دارد که روزنامه نگاران می توانند روی آن کار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پایان بیان کرد: نسل حاضر در جنگ را ما چند سال دیگر نخواهیم نداریم لذا درخواست من از اصحاب رسانه و مطبوعات استان این است که در حوزه دفاع مقدس ورود کنند و به آن بپردازند.

لازم به ذکر است که در این نشست از پوستر پنجمین جشنواره رسانه های استان خوزستان رونمایی شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز