ارایه آمار به روز و دقیق توسط ثبت احوال توسعه شادگان را سرعت می‌هد

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۷۹۸۷
ارایه آمار به روز و دقیق توسط ثبت احوال توسعه شادگان را سرعت می‌هد
سرپرست فرمانداری شادگان بابیان اینکه ثبت احوال در کیفیت برنامه ریزی نقش مهم و موثری دارد، گفت: ارایه آمار به روز و دقیق در ثبت احوال توسعه شادگان را سرعت می‌هد.

امید صبری پور امروز شنبه چهارم دی ماه 1400 به مناسبت هفته ثبت احوال در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور در حال حاضر متولی بزرگ ترین و مهم ترین پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور است که با ارایه خدمات به سایر دستگاه های اجرایی نقشی مهم در شناسایی افراد ایفا می کند.

او گفت: این سازمان به عنوان یکی از عرصه های ارتباط دولت و ملت در نظام سیاسی و اجتماعی کشور همچنین نقش موثری در امر برگزاری انتخابات ایفا می نماید.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه ثبت احوال در کیفیت برنامه ریزی کشور و شهرستان نقش مهم و مؤثری دارد، افزود: برنامه ریزی کشور و به تبع آن شهرستان بر اساس آنچه ثبت احوال در خصوص ثبت وقایع حیاتی، آمار ازدواج و طلاق و غیره ارایه می‌دهد انجام می‌شود لذا باید در شفافیت و به روز بودن این آمار توجه ویژه ای وجود داشته باشد.

صبری پور در پایان از عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان شادگان تشکر و بیان کرد: اقدام هایی از قبیل ثبت وقایع حیاتی، تعویض شناسنامه و صدور کارت هوشمند ملی، استخراج آمار صحیح جمعیتی نقش مهمی را در پیشبرد امور مختلف در شهرستان انجام می‌دهند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز