علیرضا منصوریان: رقابت با آلومینیوم متر و عیار خوبی برای ما خواهد شد/بچه ها اعتصاب نکردند اما عصبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۹۶۰۹
علیرضا منصوریان: رقابت با آلومینیوم متر و عیار خوبی برای ما خواهد شد/بچه ها اعتصاب نکردند اما عصبی هستند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا متر و عیار خوبی برای ما خواهد شد. بچه هایم به میدان جدیدی دعوت می شوند. مسابقه آسانی نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا منصوریان امشب(سه شنبه هفتم دی ماه 1400) با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم آلومینیوم اراک که قرار است عصر فردا در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود، با بیان اینکه به مجموعه آلومینیوم اراک خوش آمد عرض می کنم، من خاطرهای خوبی از آنجا دارم، اظهار کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای آلومینیوم باشیم. فردا متر و عیار خوبی برای ما خواهد شد. بچه هایم به میدان جدیدی دعوت می شوند. مسابقه آسانی نیست. جایگاهمان خیلی متفاوت است. جایگاه ما به خاطر اتفاق های اوایل هفته مناسب نبود، سعی می کنیم به شرایط ایده آل برسیم.

او در خصوص شایعه اعتصاب بازیکنانش گفت: مبحث ما اعتصاب نبود، بلکه ناراحتی بود. قبلا به ما گفتند در هفته ی چهارم و پنجم شارژ می شوید. اما هیچ اتفاقی تا هفته ی دوازدهم نیافتاده است. از بزرگترهای تیم تشکر می کنم. دغدغه ی اعضای تیم را درک می کنم. ما سه تیم آخر هزینه در رنکینگ لیگ برتر هستیم. بچه های قصد اعتصاب ندارند، ولی عصبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه هر دفعه پیغام فرستادند که دارند کمک می‌کنند، ولی هیچ اتفاقی نیافتاده است، افزود: اگر عزم برای حل مشکل ها باشد، راحت می توانند انجام دهند. بهترینش 30 میلیارد تومانی بود که می‌توانستند پالایشگاه قرض بدهند. که بعد از تفاهم استاندار خوزستان و فرماندار آبادان انجام نشد.

منصوریان در خصوص شیوه رقابت آلومینیوم اراک بیان کرد: این تیم سخت می بازد. احتیاج به تمرکز داریم. اگر با تمرکز خیلی کافی و پلان مورد نظرمان به رقابت بپردازیم، قطعا نتیجه خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان اضافه کرد: در آبادان همیشه برای پیروزی به زمین رفته ایم. در خارج از آبادان هم باهوش تر و زیرک‌تر نسبت به توانمندی حریف برخورد می‌کنیم. تا زمان رقابت صبر کنید و تیم سرحال نفت را ببینید./انتهای پیام

 

نظر شما