نساجی مازندران ۱ - ۱ نفت مسجدسلیمان؛

سوغات یک امتیازی کمالوند و شاگردان از قائم شهر

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۰۰۷۲
سوغات یک امتیازی کمالوند و شاگردان از قائم شهر
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز مهمان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز چهارشنبه(هشتم دی ماه 1400) مهمان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نفتی های مسجدسلیمان طی 11 دیدار قبلی خود دو برد، چهار تساوی و پنج شکست را تجربه کرده بودند و با تفاضل(5-) و 10 امتیاز در جایگاه چهاردهم رقابت های جای داشتند و در این دیدار خارج از خانه برای ارتقای جایگاه خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. نیمه دوم این دیدار تا 10 دقیقه پایانی وقت های قانونی بدون گا پیش رفت تا اینکه بالاخره بعد از تعویض های فراز کمالوند نفتی ها توانستند اولین گل این دیدار را به ثمر برسانند. در این صحنه پاس میرهادی میرجوان با عبور از بازیکنان نساجی به هاتف نادری رسید تا این بازیکن در دقیقه 80 در موقعیتی مناسب دروازه علرضا حقیقی را باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد.

این پایان کار نبود و نفتی ها فقط چهار دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را دریافت کردند. در این صحنه با نفوذ بازیکنان نساجی، کریم اسلامی در محوطه جریمه نفتی ها به زمین افتاد و تسخیص داور اعلام ضربه پنالتی بود که مسعود شجاعی توانست در دقیقه 84 این ضربه را به گل تبدیل کند و تیمش را از شکست رهایی بخشد.

تیم نفت مسجدسلیمان بالاخره در دیداری خارج از خانه توانست با تساوی یک بر یک و دشت یک امتیاز خارج از خانه، دستش از امتیاز های هفته دوازدهم خالی نماند.

فراز کمالوند در این دیدار ترکیب علی محسن زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، محمد بلبلی(75 میثم نقی‌زاده)، علیرضا دغاغله، مجید عیدی(91 مجتبی مقتدایی)، مسلم مجدمی(91 محمد مهدی احمدی)، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان، سجاد حیدری(68 هاتف نادری) و امیر روستایی(68 میرهادی میرجوان) را برای رقابت با تیم نساجی انتخاب کرده بود.

علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی(71 سعید غلامعلی بیگی)، حسن نجفی، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، رضا جعفری(63 احسان قهاری)، فرزاد زامهران(71 محمدمهدی نظری)، مسعود شجاعی و کریم اسلامی نیز بازیکنان ساکت الهامی در این دیدار بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان با کمک های یعقوب سخندان، جعفر مهاجر و شبیر بهروزی بود و حسین خانبان نظارت این دیدار را عهده دار بود.

مهرداد عبدی(5) و حامد شیری(55) از نساجی مازندران و علی عبدالله‌زاده(77)، علی محسن‌زاده(94) و هاتف نادری(95) از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 11 امتیاز و تفاضل منفی پنج موقتا در رده 14 و تیم نساجی مازندران با 15 امتیاز و تفاضل منفی یک در رده هشتم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز