رسول خطیبی: غرور و بی نظمی بازیکنان باعث شکستمان شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۴:۵۳
کد خبر: ۱۲۸۰۰۹۲
رسول خطیبی: غرور و بی نظمی بازیکنان باعث شکستمان شد
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: غرور رقابت ما باعث باخت شد. بهترین زمان بود که بازیکنانم به خودشان بیایند و بی نظمی تیم را در دیدارهای آتی جبران کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رسول خطیبی امشب(چهارشنبه هشتم دی ماه 1400) پس از شکست سه بر یک تیمش در آبادان با حضور در نشست خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: به تیم صنعت نفت تبریک می گویم. فکر می‌کنم 15 دقیقه اول را خوب رقابت کردیم و می توانستیم به گل برسیم. بعد از آن تیم نفت رقابت را به دست گرفت و شرایط به نحوی پیش رفت که گل اول را دریافت کردیم.

او با بیان اینکه برای برد آمده بودیم، گفت: با تغییر سیتم گل را جبران کردیم. اما نسبت به دیدارهای قبلی خود بی نظم و ناهماهنگ رقابت کردیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه نفتی ها گل دوم را که زدند می‌توانستند رقابت جوانمردانه انجام دهند و توپ را بیرون بزنند، افزود: کار درستی نبود اما در کل از شرایط خودمان راضی نبودم. نتوانستیم امتیاز بگیریم، مبارک بازیکنان صنعت نفت باشد. غرور رقابت ما باعث باخت شد. بهترین زمان بود که بازیکنانم به خودشان بیایند و بی نظمی تیم را در دیدارهای آتی جبران کنند.

خطیبی با بیان اینکه به تیم داوری خسته نباشید می گویم، بیان کرد: با اینکه باختیم اما کار داوری عالی بود. هر چند در هفته های قبل از داوری ضرر کردیم، اما بابت داوری خوبشون در این دیدار تبریک می گویم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان اضافه کرد: امیدوارم اولین و آخرین باخت ما باشد. مقصر اصلی باخت من بودم. امیدوارم که بتوانیم جبران کنیم./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز