اومیکرون به جنوب غرب خوزستان خواهد رسید/ همین امروز برای تزریق واکسن اقدام کنید!

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۰۸۷۷
اومیکرون به جنوب غرب خوزستان خواهد رسید/ همین امروز برای تزریق واکسن اقدام کنید!
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه قطع به یقین سویه اُمیکرون در هفته‌های آتی وارد محدوده فعالیت این دانشگاه خواهد شد از مردم خواست برای پیشگیری از بحرانی جدید برای تزریق واکسن تعجیل کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده ظهر امروز شنبه 11 دی ماه 1400 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا دیر نشده افرادی که تا کنون واکسن نزده یا دوزهای دوم و سوم را عقب انداخته‌اند به منظور تزریق واکسن به مراکز تعیین‌شده مراجعه نمایند.

او با اشاره به اینکه تزریق یک دوز واکسن کافی نیست و تزریق سه دوز واکسن در شرایط کنونی ضروری است، گفت: تحقیق ها نشان داده که با سه دوز تزریق واکسن، بدن به مقدار زیادی در مقابل این سویه جدید ویروس کرونا مقاوم خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر اینکه قطع به یقین سویه اُمیکرون در هفته‌های آتی وارد محدوده فعالیت این دانشگاه خواهد شد، افزود: تزریق واکسن این روزها بدون تردید یک وظیفه اجتماعی است و با هر تزریق هر کدام از ما سهمی را برای جلوگیری از شکل‌گیری پیک‌های بعدی کرونا ایفا خواهیم کرد.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان تاکید کرد: بدون تردید شرایط مطلوب کرونایی فعلی با هر سهل‌انگاری بهداشتی‌ای متزلزل خواهد شد و برای اینکه دوباره وارد فضای پراسترس اپیدمی نشویم، همین امروز برای تزریق واکسن اقدام کنید.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز