نفت مسجدسلیمان ۰ - ۲ گل گهر سیرجان؛

شکست خانگی مسجدسلیمانی ها از گل گهر

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۱۹۸۱
شکست خانگی مسجدسلیمانی ها از گل گهر
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز دوشنبه(13 دی ماه 1400) میزبان تیم گل گهر بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود مهمان سیرجانی به پایان رسید.

نفتی های مسجدسلیمان طی 12 دیدار قبلی خود دو برد، پنج تساوی و پنج شکست را تجربه کرده بودند و با تفاضل(5-) و 11 امتیاز در جایگاه چهاردهم رقابت های جای داشتند و در این دیدار خانگی برای ارتقای جایگاه خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. نیمه دوم این دیدار اما دو گل به ثمر رسید که به سبد شاگردان امیر قلعه نویی واریز شد که گل اول را رضا شکاری در دقیقه 65 و گل دوم را نیز نوید عاشوری در دقیقه 81 به ثمر رساندند.

تیم نفت مسجدسلیمان در نهایت دستش از امتیاز های هفته سیزدهم خالی ماند و تیم گل گهر توانست با یک سوغات سه امتیازی مسجدسلیمان را به مقصد سیرجان ترک کند.

فراز کمالوند در این دیدار ترکیب علی محسن زاده، مصطفی ناییچ پور، مجتبی لطفیی جلیسه، مهران امیری، میرهادی میرجوان، امیر روستایی، میثم نقی زاده بانی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبداالله زاده و مهردادهدایتیان را برای رقابت با تیم گل گهر انتخاب کرده بود.

محسن فروزان دشتی، علیرضا علیزاده، علبرضا آرتا، علی اصغر آشوری، مهدی تیگدری زاده، مرتضی تبریزی، رضا شکاری قزلقیه، میلاد زکی پور، سعید صادقی، علی مصلح و امین پورعلی رودبنه نیز بازیکنان امیر قلعه نویی در این دیدار بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده کمیل غلامی با کمک های عباس پورحیدری، امین زاهدی و حسین زیاری بود و یدالله جهانبازی نظارت این دیدار را عهده دار بود.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 11 امتیاز و تفاضل منفی هفت موقتا در رده 15 و تیم گل گهر سیرجان با 17 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز