برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی"نقاشی کودکان و نوجوانان بیمار"

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۳۲۰۰
برگزاری هفتمین جشنواره بین المللینقاشی کودکان و نوجوانان بیمار
هفتمین جشنواره بین المللی"نقاشی کودکان و نوجوانان بیمار" از 18 تا 30 دی ماه 1400 به صورت مجازی و رایگان از طریق پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، دبیر اجرایی هفتمین جشنواره بین المللی"نقاشی کودکان و نوجوانان بیمار" ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: حدود سه هزار و 800 اثر از 27 کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری و ارزیابی انجام شده توسط داوران ملی و بین المللی، 38 اثر برگزیده شد و به جشنواره راه پیدا کرد که با توجه به شرایط موجود، به صورت مجازی به نمایش عموم گذاشته می شوند و تعداد 250 اثر برتر دیگر در کتاب جشنواره چاپ می شوند.

بابک جاودانه افزود: آثار ارایه شده از رده‌های سنی چهار تا 17 سال هستند که از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، اکراین، مالزی، بحرین و... برای این نمایشگاه ارسال شده اند، که از مجموعه آثار نهایی، چهار اثر از استان خوزستان است.

او با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: استفاده از هنر یک انگیزه و انرژی بین کودکان و نوجوانان ایجاد می کند، تا لبخندی بر لب هایشان بنشیند و با یادگیری یک هنر بار بیماری کم می شود و به حفظ سلامت روانشان و بهبود آن‌ ها کمک می کند. 

جاودانه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد حس اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان بیمار، استعدادیابی و امید به زندگی برای آنها در بیش از 40 کشور مختلف برپا خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره اضافه کرد: آثار ارایه شده در نمایشگاه مجازی قابل انتخاب و فروش است و درآمد حاصل از آن به نفع کودکان بیمار هزینه خواهد شد.

او ادامه داد: این جشنواره در اهواز به صورت مجازی در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هم زمان در بیش از 40  کشور دیگر برگزار می شود و اختتامیه جشنواره در استانبول - ترکیه خواهد بود.

جاودانه در پایان افزود: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند به صورت 24 ساعته و رایگان به پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی  https://khz.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09160916112 در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که هفتمین جشنواره بین المللی"نقاشی کودکان و نوجوانان بیمار" از 18 تا 30 دی ماه 1400 به صورت مجازی و رایگان از طریق پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز