فروزان سلیمانی: تیم ملی فوتسال بانوان در مسیر جوان گرایی قرار گرفته است

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۵۵۲۳
فروزان سلیمانی: تیم ملی فوتسال بانوان در مسیر جوان گرایی قرار گرفته است
سرمربی خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به تغییرهای اساسی ایجاد شده در تیم ملی، گفت: تیم ملی فوتسال بانوان به جوانگرایی روی آورده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهوز، فروزان سلیمان امروز چهارشنبه 22 دی ماه جاری اظهار کرد: با آغاز تمرین تیم ملی فوتسال بانوان در مرکز ملی فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و شهره موسوی رییس کمیته بانوان و نایب رییس فدراسیون در امور بانوان، با حضور در هتل آکادمی دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداختند.

او گفت: طبق اعلام رییس فدراسیون، قرار است امکانات مطلوبی در اختیار تیم ملی فوتسال بانوان قرار گیرد که از عنوان قهرمانی آسیا، حمایت و مسیر موفقیت ملی پوشان را هموار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره اتمام اردوی تیم ملی فوتسال، افزود: ما نیاز به اردوهای مدونی داریم تا به یک ترکیب و ارنج کامل برسیم. برای حضور در کافا دو اردوی آماده سازی که هر کدام به مدت سه روز است، در نظر گرفته شده اما با توجه به زمان اندک اردوها، نیاز کادر فنی برای شناخت بازیکنان کافی نیست.

سلیمانی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشیم، بیان کرد:  تیم ملی فوتسال دچار تغییرهای اساسی شده و به جوانگرایی روی آورده است. از همین رو زمان نیاز داریم تا به ترکیب اصلی و تیمی برسیم که بتواند مدافع دو بار عنوان قهرمانی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان تصریح کرد: کار سختی پیش روی ماست اما تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. از حضور مسوولان فدراسیون در اردوی بانوان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد.

لازم به ذکر است که طاهره مهدی پور، سحر پاپی، فاطمه پاپی، راحله رفیعی از استان خوزستان بازیکنان دعوت شده و زیبا بابابی به عنوان مربی در اردوی تیم ملی حضور دارند./انتهای پیام

 

نظر شما