استاندار خوزستان: نیازمند نخبگانی هستیم که به ما در مسیر توسعه کمک کنند

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۵۸۷۷
استاندار خوزستان: نیازمند نخبگانی هستیم که به ما در مسیر توسعه کمک کنند
استاندار خوزستان با بیان اینکه آینده کشور در ابعاد مختلف متعلق به نخبگان است، گفت: نیازمند نخبگانی هستیم که کمک کننده ما در توسعه باشند.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که با حضور رتبه‌های برتر کنکور خوزستان و مدیران آموزش و پرورش استان در استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اولیا دانش‌آموزان، معلمان و مسوولان متولی این حوزه به عنوان پرورش دهندگان نخبگان اظهار کرد: ما به وجود نخبگان در استان افتخار می‌کنیم و معتقدیم نخبگان از ظرفیت‌های مهم و بزرگ استان به شمار می‌روند.

او ضمن ابراز امیدواری نسبت تداوم و استمرار موفقیت‌های دانش‌آموزان و نخبگان استان گفت: ضرورت دارد که به بهترین شکل از نخبگان استان حمایت کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در دنیا بر پایه دانش است، افزود: دانش می‌تواند مسیر توسعه هر جامعه را هموار کند، ایده‌های جدید در مدل‌های توسعه بر پایه دانش استوار است که باید این مسیر را در کشور و استان خوزستان دنبال کنیم.

خلیلیان با بیان اینکه دانش باید مبنای توسعه، پیشرفت و برنامه‌ریزی قرار داده شود، اضافه کرد: در این مسیر نیازمند نخبگانی هستیم که کمک کننده ما در توسعه باشند، آینده کشور در ابعاد مختلف متعلق به نخبگان است. در واقع این نخبگان هستند که اداره کشور را در اختیار خواهند گرفت و به پیش خواهند برد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست از افراد برتر کنکور سراسر استان به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز