استاندار خوزستان: بستر رشد و توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۶۸۳۸
استاندار خوزستان: بستر رشد و توسعه جامعه بر نظم و امنیت استوار است
استاندار خوزستان در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان، بر اهمیت و جایگاه ناجا در برقراری نظم و امنیت به ویژه مسیر توسعه کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز یکشنبه 26 دی ماه 1400 با حضور در یادواره 608 شهید نظم و امنیت استان خوزستان که با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور و خانواده‌ شهدای امنیت در شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما حماسه‌ای با شکوه خلق کرد و موجب شد دشمنان از این خاک به بیرون رانده شوند، شهدای زیادی در این راه دادیم تا برای کشور اقتدار و امنیت را به ارمغان بیاورند و اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

او گفت: مسیری که نظام مقدس جمهوری اسلامی، در طول چهار دهه اخیر طی نموده، مسیری رو به رشد بوده است. دشمنان همیشه سعی در ممانعت از تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته و دارند اما همانگونه که در دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم به یاری خداوند بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به ابعاد متفاوت دفاع از کشور در برهه فعلی افزود: یکی از این ابعاد، دفاع از مرزها و تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمنان خارج از کشور است و بُعد دیگر دفاع، خنثی‌سازی و مقابله با شیطنت‌ها و اقدام هایی است که در درون کشور شکل می‌گیرد که این اقدام ها در راستای طراحی‌ها و هم پیمانی با دشمن است تا از این طریق خدشه‌ای در نظم و امنیت کشور وارد کنند.

خلیلیان با اشاره به نقش و جایگاه ناجا در حفظ امنیت کشور و مقابله با تهاجم‌ها بیان کرد: در کشور همواره با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه مواجه هستیم که وظیفه نیروهای سربلند ناجا و دیگر سربازان گمنام است تا دست به دست هم دهند و این امنیت را برقرار کنند در حقیقت بستر رشد و توسعه جمهوری اسلامی و اهداف آن، نظم و انضباطی است که نیروهای نظامی شبانه روز در تحقق اهداف آن هستند.

نماینده عالی دولت در خوزستان یادآور شد: در دهه اخیر، دشمن طراحی خود را بر تحریم و ضربه اقتصادی متمرکز کرده که به حول و قوه الهی این ترفند هم برطرف شده و انشالله از آن عبور خواهیم کرد.

او مسیر حیات و توسعه جامعه را بر نظم و امنیت استوار دانست و اضافه کرد: رشد و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌‎گذاری به نظم وابسته است. شهدای نظم و امنیت، جان خود را فدا کردند که جامعه توسعه پیدا کند.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: شهدا زنده هستند و زندگی آن‌ها همچنان تداوم دارد، یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم و بر خانواده‌‌های آنان سلام و درود می‌فرستیم چرا که این شهدا از بستر چنین خانواده‌هایی رشد یافته و تحویل جامعه داده شده‌اند.

لازم به ذکر است که در پایان این یادواره از خانواده‌های گرانقدر شهدای مدافع نظم و امنیت تجلیل و قدردانی شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز