جواد نکونام: برابر مس باید با برنامه و تمرکز بالا به میدان برویم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۶۹۳۷
جواد نکونام: برابر مس باید با برنامه و تمرکز بالا به میدان برویم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدوارم فردا بتوانیم با برنامه رقابت کنیم. بچه هایمان تمرکز کامل داشته باشند تا ان شالله به موفقیت برسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام عصر امروز با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس کرمان از مرحله یک هشتم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، اظهار کرد: می‌دانیم که دیدار سختی در پیش داریم. مانند سایر مسابقه ها، رقابت آسان در فوتبال وجود ندارد. مس کرمان، تیم خوب و با برنامه‌ای است. آنها در لیگ یک شرایط خوبی دارند و رقابت هایشان را آنالیز کرده‌ایم. تیم کاملا قابل احترامی هستند و فردا باید خیلی حواس جمع باشیم تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

او گفت: سعی می کنیم  بازیکنانی که طی دیدار سه روز قبل برایمان به میدان رفته اند را استراحت بدهیم و برای دیدار فردا از بازیکنانی که کمتر رقابت کرده، استفاده کنیم تا بتوانیم انرژی مضاعف و شرایط خوبی داشته باشیم و به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان افزود: همانطور که گفتم، مس کرمان در لیگ یک نتایج خوبی گرفته و شرایطشان در لیگ یک ایده آل است. امیدوارم فردا بتوانیم با برنامه رقابت کنیم. بچه هایمان تمرکز کامل داشته باشند تا ان شالله به موفقیت برسیم.

لازم به ذکر است که پیش از این قرار بود پرواز کاروان فولاد به سمت کرمان راس ساعت ۱۶ انجام شود اما با اعلام فرودگاه اهواز، این پرواز تا کنون نزدیک به چهار ساعت تاخیر داشته است. با توجه به اینکه به محض رسیدن فولادی‌ها به هتل محل اقامت تیم در کرمان، جلسه فنی برگزار می‌شود، کنفرانس مطبوعاتی جواد نکونام سرمربی تیم  پیش از پرواز کاروان فولادی‌ها انجام شد.

این رقابت فردا به میزبانی کرمانی ها ساعت 14:30 برگزار خواهد شد/انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز