اختصاصی برنا از هتل فردوسی تهران؛

طالب ریکانی: تا الان هم به عشق مردم دوام آوردیم/ اگر حتی ۵ میلیون تومان به حساب بازیکنان واریز می شد این اتفاق نمی افتاد

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۰:۳۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۶۹۸۳
طالب ریکانی: تا الان هم به عشق مردم دوام آوردیم/ اگر حتی ۵ میلیون تومان  به حساب بازیکنان واریز می شد این اتفاق نمی افتاد
اتفاق های رخ داده و نگرانی هواداران صنعت نفت آبادان، سرویس ورزشی برنا خوزستان را بر آن داشت که در تماس با طالب ریکانی کاپیتان این تیم، آخرین وضعیت اردوی طلایی پوشان را تشریح کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت که قرار بود ظهر امروز (دوشنبه 27 دی ماه) در مرحله ی یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور در خرم آباد رودروی خیبر قرار بگیرد، با توجه به ادامه دار بودن مشکل های مالی و عدم دریافت مبالغ قرارداد، بازیکنان این تیم از رفتن به خرم آباد صرف نظر کردند. هم اکنون بازیکنان غیر بومی این تیم هتل را ترک کردند و بازیکنان خوزستانی صنعت نفت هم منتظر پرواز برگشت به آبادان هستند.

گفت و گوی زیر حاصل تماس 20 دقیقه با کاپیتان صنعت نفت است که با هم می خوانیم.

اگر قرار است تیم امید با خیبر رقابت کند، لیگ برتر را نیز با امیدها ادامه دهند

طالب ریکانی پیش از آغاز گفت و گویش از احتمال انجام رقابت تیم امید صنعت نفت با خیبر خرم آباد، بر اساس تصمیم هیات مدیره خبر داد.

کاپیتان نفتی ها در این خصوص اظهار کرد: اگر قرار باشد تیم امید با تیم خیبر به میدان برود، پس قطعاً مشکل های صنعت نفت ادامه دار خواهد شد و به عزیزانمان در هیات مدیره توصیه می‌کنیم با همین تیم امید صنعت نفت ادامه لیگ برتر را مد نظر داشته باشند.

بازیکنان غیر بومی هتل را ترک کرده اند و ما هم منتظر برگشت به آبادان هستیم

ریکانی اظهاربیان کرد: قطعاً رقابت تیم ما با خیبر خرم آباد کنسل شده و بچه‌ها به خانه هایشان رفتند. ما در هتل فردوسی تهران هستیم. یک هفته در هتل المپیک بودیم آن هم با زحمت و چک نقدی که آقای منصوریان دادند. ظهر هم مهمان رستوران ایشان بودیم.

او ادامه داد: امروز صبح دو تن از اعضای هیات مدیره باشگاه با ما جلسه گرفتند و باز هم اظهار داشتن در حال رفع مشکل ها هستند و بیان کردند که منتظر هستیم آقای منصوریان بتواند مشکل تیممان را حل بکند.

کاپیتان صنعت نفت افزود: ما تا همین الان هم به احترام آقای منصوریان و مردم آبادان صبر کرده بودیم. سال گذشته مشکل های ما تا هفته چهارم و پنجم به پایان رسید و نیم فصل اول ۳۰ درصد دریافت می کردیم، اما امسال هم فقط به واسطه رفاقتی که کادر فنی با بازیکنان دارند و می دیدیم که برای ما زحمت کشیدند حرفی نزدیم و به رقابت خود تا دیدار هوادار ادامه دادیم.

من فرزند آبادان هستم و روزی که نباشم روی سکو تیمم را تشویق می کنم

ریکانی با بیان اینکه من بچه این شهرم و این تیم متعلق به امثال من است، بیان کرد: اگر هم روزی نباشم، باید بروم روی سکو و این تیم را تشویق کنم.

او با اشاره به اینکه بعد از مسابقه با تیم مسجدسلیمان ما نمی‌خواستیم تا رفع مشکل های مالی رقابت کنیم، اضافه کرد: در نهایت کل تیم و تمام بچه ها به هم قول دادند که نیم فصل را به پایان برسانیم و بعد از دیدار با هوادار به خانه برگیردند.  برخی از بچه‌های ما واقعاً مشکل مالی دارند، اظهار کرد: ما بازیکنی داریم که بچه اش به دنیا آمده است ولی نتوانسته برای آن کاری بکند.

کاپیتان طلایی پوشان با بیان اینکه باز هم در جلسه امروز صبح(26 دی ماه 1400) گفتند پول نیست، تصریح کرد: من می‌خواهم بگویم بعضی از اعضای هیات مدیره صنعت نفت اگر نمی توانند کمک بکنند چرا کنار نمی‌کشند. هنوز نمی دانیم چه کسانی در هیات مدیره هستند و چه کسانی نیستند و چه کسانی تصمیم می گیرند. تیمی که بیش از ۵۲ سال قدمت داره نباید تا الان اعضای هیات مدیره‌اش مشخص شده باشند.

اگر حتی نفری پنج میلیون امروز به تیم تزریق می شد، بچه ها در جام حذفی شرکت می کردند

ریکانی افزود: واقعاً از بیان این جمله شرمنده هستم، ولی حتی اگر امروز پنج میلیون تومان به اعضای تیم می دادند این وضعیت به وجود نمی آمد و بچه ها در دیدار فردا(جام حذفی) شرکت می کردند.  آنها حتی امروز به ما قول هم ندادند، که اگر قول داده بودند بچه ها قبول می‌کردند و رقابت می‌کردند. واقعاً نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهد این تیم پا بگیرد و مشکلاتش حل شود.

من در تیمم می مانم اما خیلی ها می خواهند جدا شوند

او با اشاربه اینکه از آقایان نویدکیا، ویسی، ربیعی و قلعه نویی تشکر می‌کنم که با احترام به بنده چند مرتبه به من پیشنهاد دادند که هر وقت نخواستم در آبادان توپ بزنم به تیم آنها بروم، افزود: اما من آبادان را ترک نخواهم کرد و در این تیم می‌مانم. ولی شما بدانید که خیلی از بازیکنان قصد دارند طبق قوانین فسخ یکطرفه بکند خیلی از آنها پیشنهاد های بسیار عالی دارند ولی تا الان به خاطر مردم آبادان و شهر آبادان و کادر فنی مانده اند.

امیدوارم مشکل مالی به مسابقه با ذوب آهن نرسد

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: ما به آبادان برمی گردیم و منتظر می شویم. امیدوارم که مشکل مالی به مسابقه با ذوب‌آهن نرسد. اگر این اتفاق بیفتد تیم برای ادامه رقابت‌ها به مشکل جدی و صددرصد بر می‌خورد و همان اتفاقی خواهد افتاد که در دیدار با خیبر خرم آباد دچار آن شده ایم.

برای هواداران ناراحت هستم

ریکانی در پایان بیان کرد: حال هواداران را می‌فهمم برای آنها ناراحتم و می‌دانم که آنها هم از این وضعیت نگران هستند، اما بدانند که تا این لحظه هم فقط به عشق آنان رقابت کرده ایم./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز