پالایش نفت آبادان ۷ - ۱ پویندگان فجر شیراز؛

بانوان آبادانی همچنان با صلابت و کوبنده/دبل ۳ برزیلی در مقابل شیرازی ها

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۸۸۲۸
بانوان آبادانی همچنان با صلابت و کوبنده/دبل ۳ برزیلی در مقابل شیرازی ها
تیم پالایش نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز میزبان تیم پویندگان فجر شیراز بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه هفت بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم پالایش نفت از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز جمعه یک بهمن ماه 1400 در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان میزبان تیم پویندگان فجر شیراز بود که در نهایت توانست حریف خودر را با نتیجه هفت بر یک شکست دهد.

گل های طلایی پوشان صدرنشین را در این دیدار پریوش خلیلی با پاس گل زینب آلبوعلی، مریم نوری(دو گل) با پاس گل کافیه هزاریان، معصومه گنجی(دو گل) با پاس گل زهرا کیانی، کافیه هزاریان(دو گل) با پاس گل معصومه گنجی(دو پاس گل)  به ثمر رساندند. تگ گل فجر شیراز را زهرا خورنو به ثمر رساند.

در این دیدار سه بازیکن پالایش نفت دبل کردند و روز پُر فروغی را پشت سر گذاشتند.

شاگردان نرگس علوانی آخرین مسابقه دور مقدماتی را باید با هیات فوتبال رودان برگزار کند.

لازم به ذکر است که پیش از این دیدار از سوی احمد پارو مدیر عامل باشگاه پالایش نفت، به مناسبت موفقیت اخیر و جهانی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان و همچنین گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه ی زهرا(س) و گرامیداشت روز زن از این تیم تجلیل به عمل آمد.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در حال حاضر با 10 برد یک تساوی، و تفاضل گل مثبت 47 با 31 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه(الف) رقابت ها جای دارد. تیم های بوتا پارس ایرانیان و فرهان ملارد به ترتیب با 21 و 20 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جای گرفته اند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز