آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا ۲ بهمن ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۹۱۲۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا ۲ بهمن ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا دوم بهمن ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز شنبه دوم دی ماه 1400 با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 18 مورد مثبتی بیماری کووید ۱۹ تشخیص داد شده، اظهار کرد: از این تعداد 10 نفر مربوط به آبادان و هشت نفر از خرمشهر شناسایی شده است.

او گفت: از 18 مورد مثبت جدید، 17 نفر به صورت سرپایی تشخیص دارده شدند که شامل 9 نفر از آبادان و هشت نفر از خرمشهر می شوند و یک نفر از آبادان نیز بستری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی نداشتیم، افزود: طی روز گذشته یک نفر بستری داشتیم و چهار نفر پس از بهبودی ترخیص شدند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تابعه 15 نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۴۹ هزار و ۱۷۹ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و  ۴۱ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۹۳۱ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز جمعه(یکم دی ماه 1400) بود(جزییات)، حاکی از شناسایی پنج بیمار کرونایی طی 24 ساعت قبل از آن و 19 موارد مثبت کل بستری ها است.

 لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز