انهدام ۳ باند سوداگر مرگ و کشف بیش از ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت خوزستان+ببینید

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۹۱۹۵
انهدام ۳ باند سوداگر مرگ و کشف بیش از ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت خوزستان+ببینید
رییس پلیس استان خوزستان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف 537 کیلوگرم حشیش و تریاک در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدام های مستمر پلیسی از فعالیت سه باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات مقتدرانه هشت نفر از اعضای سه باند قاچاق مواد مخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی های خود دو دستگاه خودروی کامیون و پژو و همچنین محل دپوی متهمان مقدار 537 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری را کشف کردند.

صالحی بیان کرد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته دو مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در مناطق کوی علوی(کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط 15 نفر خٌرده فروش دستگیر، 28 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف و تعداد 14 باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال مواد مخدر پلمب شد.

مقام عالی انتظامی خوزستان در پایان تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز