پرسپولیس ۱ - ۰ فولاد خوزستان؛

شکست فولاد در آزادی

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۸۹۲۹۰
شکست فولاد در آزادی
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب مهمان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب دوم بهمن ماه 1400 مهمان تیم پرسپولیس بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان طی 15 دیدار قبلی خود پنج برد، 6 تساوی و سه شکست را تجربه کرده بودند و با 21 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رقابت ها جای گرفته بود. فولاد مردان در نخستین دیدار لیگ بیست و یکم با هدایت عبدالله ویسی میزبان پرسپولیس بودند که در نهایت نتیجه آن دیدار سه بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نیمه اول دیدار امشب علیرغم موقعیت هایی که دو تیم خلق کردند، اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم در پایان 45 دقیقه با تساوی بدون گل به رختکن بازگشتند.

نیمه دوم اما از همان ابتدا با گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی آغاز شد. در این صحنه روی ضد حمله پرسپولیسی ها مهدی ترابی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و به قصد پاسکاری توپش به پای بازیکن فولاد برخورد کرد و پس از عبور از مقابل موسی کولیبالی به مهدی عبدی رسید و این بازیکن در دقیقه 49 سرضرب توپ را به سمت دروازه علی غلام زاده شوت کرد و اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر رساند.

ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با پاس مهدی ترابی به وحید امیری همراه شد که مدافع فولاد روی توپ اثر گذاشت اما این اثر توپ را به عبدی رساند و او به شکل سرضرب دروازه را گشود و تیمش را پیش انداخت.در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه ماند و این دیدار با برد خفیف خانگی پرسپولیس به پایان رسید.

فولاد خوزستان در مجموع رفت و برگشت لیگ بیست و یکم مغلوب پرسپولیس شد. البته دیدار این دو تیم امسال در اینجا به پایان نمی رسد و باید 18 بهمن ماه جاری در قالب رقابت برای کسب کاپ سوپر لیگ، یک مرتبه دیگر اینبار در سیرجان به مصاف هم بروند.

جواد نکونام در این دیدار علی غلام زاده، سید مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه(69 میلاد بدرقه)، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی(86 محمد قاسمی نژاد)، محمدرضا عباسی(86 احمد عبدالل زاده)، ساسان انصاری و، لوسیانو پریرا را برای رقابت با قرمزهای پایتخت انتخاب کرده بود.

همچنین یحیی گل محمدی در این دیدار ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، منوچهر صفروف(58 مهدی شیری)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان(66 وحدت هانانوف)، وحید امیری و مهدی عبدی(92 رضا اسدی) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک های محمدرضا ابوالفضلی، محمدجواد مداح و یاسر همرنگ و نظارت این دیدار بر عهده اسماعیل صفیری است.

منوچهر صفروف در دقیقه 55 و میلاد سرلک در دقیقه 88 از پرسپولیس  کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با 21 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه هشتم و تیم پرسپولیس با 35 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفتند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز