ذوب آهن اصفهان ۰ - ۱ صنعت نفت آبادان؛

خشم یاغی ها دامن ذوب را گرفت/تکرار نتیجه ی دورِ رفت

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۹۶۸۳
خشم یاغی ها دامن ذوب را گرفت/تکرار نتیجه ی دورِ رفت
تیم صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امروز مهمان تیم ذوب آهن بود که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز(یکشنبه سوم بهمن ماه 1400) مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر با سوپر گل کاپیتان ریکانی به سود خود به پایان رساند.

تیم صنعت نفت آبادان از 15 دیدار قبلی خود با پنج برد، چهار تساوی، 6 باخت و 19 امتیاز در جایگاه دهم جدول رقابت های جای گرفته بود. طلایی پوشان در حالی در دیدار نیم فصل اول مقابل ذوب آهن با گل دقیقه آخر متحمل شکست شدند که علیرضا منصوریان در حال طی کردن دوره نقاهت خود به دلیل ابتلا به کرونا بود.

امروز اما با حضور سرمربی نفتی ها، طلایی پوشان در خانه حریف اصفهانی رقابتی طوفانی را آغاز کردند تا در دقیقه 13 شوت مهدی ممی زاده پس از دفع ناقص مدافع ذوب آهن به طالب ریکانی رسید و کاپیتان برزیلی ها از پشت محوطه جریمه با شوت پای چپ غیر قابل مهار توانست توپش را از میان مدافعان و دور از دست حبیب فرعباسی وارد دروازه کند و یک گل تماشایی را به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار نیز علیرغم تلاش دو تیم توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و شاگردان علیرضا منصوریان توانستند شکست گل دقیقه 92 را در دیدار نیم فصل اول با گل دقیقه 13 تلافی کنند و سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کنند.

تیم صنعت نفت آبادان در حالی سومین پیاپی خود را در مسابقه های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جشن گرفت که تا همین سه روز پیش به علت اعتصاب ناشی از عدم پرداخت مطالباتشان به دیدار جام حذفی با خیبر خرم آباد نرفته بودند. آنها علاوه بر این نتیجه انتقام دیدار رفت این فصل را که یک بر صفر به ذوب آهن باخته بودند، را گرفتند.

فرزین گروسیان، محمد طیبی، رضا یزدان‌دوست، امید خالدی، فاخر تهامی، محمود مطلق‌زاده، امید حامدی فر (46 حکیم نصاری)، مهدی ممی‌زاده(66 حسین ساکی)، محمدرضا غبیشاوی(66 مهدی حنفی)، طالب ریکانی و رضا جبیره(60 علی امیری) نیز بازیکنان ارنج شده علیرضا منصوریان در دیدار با ذوب آهن بودند.

شاگردان مهدی تارتار در این دیدار را حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی(87 سجاد دانایی)، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر(46 بابامحمدی)، حسین ابراهیمی(58 آرمان قاسمی)، میلاد جهانی(58 عارف رستمی)، سجاد جعفری(58 سینا اسد بیگی)، امیر شبانی و محمد خدابنده لو تشکیل داده بودند.

محمد رضا تارخ با کمک های احد سلطانی، سعید زیبا و ایمان کهیش قضاوت و علیرضا یزدانی نیز  نظارت بر این دیدار را عهده دار بودند.

شبانی در دقیقه 25 و بابامحمدی(83) از ذوب آهن و امید خالدی در دقیقه 20، امیدحامدی فر(30)، محمد طیبی(80) و احمد گوهری(92) از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین شبانی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 31 و دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 22 امتیاز در جایگاه هشتم و تیم ذوب آهن اصفهان با 18 امتیاز در جایگاه 11 جدول لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز