کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در یک خودرو

۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۱۳۶۸
کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در یک خودرو
رییس پلیس استان خوزستان از کشف 175 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان هفتکل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان، با کار اطلاعاتی متوجه قرار حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان"هفتکل" شدند که تیم های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی، با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده خودرو با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد، ماموران پلیس خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدام های پلیسی با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که یکی از متهمان بر اثر تیر اندازی زخمی شد، افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 175 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار صالحی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان اضافه کرد:  شهروندان در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز