برترین های رقابت های قهرمانی نجات غریق آقایان خوزستان معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۰۴۱۷
برترین های رقابت های قهرمانی نجات غریق آقایان خوزستان معرفی شدند
رییس هیات نجات غریق استان خوزستان از برگزاری مسابقه های قهرمانی نجات غریق(آقایان) استان خبر داد.

محسن ابدالی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقه ها که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی هیات نجات غریق و غواصی اهواز صبح ۲۹ بهمن ماه برگزار شد.

او گفت: این رقابت ها با حضور ١١ شهرستان برگزار شد که امیدیه با ۵۳ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و بر سکوی اول ایستاد. همچنین شهرستان کارون با ۳۰ امتیاز و بندر ماهشهر با ۲۹ امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان افزود: تیم های هیات بندر امام خمینی(ره)، باوی و آغاجاری به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

ابدالی بیان کرد: همچنین در بخش ماده های انفرادی به ورزشکاران برتر استان مدال، حکم قهرمانی و به تیم های برتر استان کاپ قهرمانی تعلق گرفت.

او با اشاره به دعوت سه خوزستانی به اردوی تیم ملی نجات غریق برای شرکت در مسابقه های جهانی ٢٠٢٣ ایتالیا، اضافه کرد: اردوی آمادگی برای شرکت در رقابت های جهانی به زودی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان در پایان افزود: با برنامه ریزی های خوبی که در کمیته رقابت ها انجام شده، مسابقه های لیگ باشگاه های استان را طی سال جدید در پیش رو داریم و امیدواریم بتوانیم افراد بیشتری را در اردوهای تیم ملی داشته باشیم./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز