گل گهر سیرجان ۲ - ۱ - صنعت نفت آبادان؛

شکست صنعت نفت در سیرجان و اخراج کاپیتان ریکانی

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۰۳۹۴۰
شکست صنعت نفت در سیرجان و اخراج کاپیتان ریکانی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز مهمان تیم گل گهر بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سیرجانی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز دوشنبه(9 اسفند ماه 1400) از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم گل گهر بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سیرجانی ها به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از 19 دیدار قبلی خود هفت برد، 6 تساوی، 6 باخت و 27 امتیاز کسب کرده بود برای تداوم موفقیت های اخیر خود به دنبال کسب یک پیروزی به سیرجان سفر کرده بود.

نیمه اول این دیدار سهم هر تیم یک گل بود که اولین توپ به سود طلایی پوشان وارد دروازه سیرجانی ها شد. در این صحنه توپ ارسالی در محوطه جریمه گل گهری ها را کی روش استنلی با هد سر ناقص دفع کرد تا این توپ روی پای کاپیتان ریکانی بنشیند و این بازیکن فرصت طلب در دقیقه 27 با یک ضربه دیدنی روی پا دورازه محمد حسین اکبرمنادی را باز کند. این پایان کار نبود و شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه 31 گل خورده را جبران کردند. در این صحنه پاس عرضی کی روش استنلی در محوطه جریمه نفتی ها در دهانه دروزاه به سعید صادقی رسد تا این بازیکن با یک بغل پا توپ را خیلی راحت وارد دروازه فرزین گروسیان کند تا 45 دقیقه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی سیرجانی ها آغاز شد و سعید صادقی روی حرکت انفرادی از زاویه ایی بسته توانست در دقیقه 51 با شوتی به موقع دروازه نفتی ها را باز کند و با دبل خود در این دیدار تیمش را پیش اندازد. در ادامه تلاش دو تیم منجر به گل دیگری نشد و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سیرجانی ها به پاین رسید تا پس از هفته ها نوار شکست ناپذیری صنعت نفت در سیرجان شکسته شود.

علیرضا منصوریان برای این دیدار فرزین گروسیان، امید خالدی، محمد طیبی، میثم تهیدست، فاخر تهامی(55 احمد شریعت زاده)، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید، عباس بوعذار(55غبیشاوری) و شروین بزرگ را به میدان فرستاده بود.

همچنین محمدحسین اکبر منادی، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، رضا شکاری، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی و کیروش استنلی بازیکنان ارنج شده امیر قلعه نویی در رقابت با صنعت نفت بودند.

امیر عرب براقی با کمک های میلاد قاسمی، حامد صفایی و ابوالفضل گرجی قضاوت این دیدار را و احمد صالحی نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار کاپیتان طالب ریکانی با کارت قرمز مستقیم داور در دقیقه 95 جریمه و از زمین اخراج شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 27 امتیاز در رده هشتم و گل گهر سیرجان با 32 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز