کشف ۱۰ تُن انواع مواد مخدر در خوزستان / افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سلاح جنگی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۴۵۹۸
کشف ۱۰ تُن انواع مواد مخدر در خوزستان / افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سلاح جنگی
رییس پلیس استان خوزستان از کشف 10 تن مواد مخدر و افزایش 66 درصدی کشف سلاح جنگی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت عمومی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دستور فرماندهی انتظامی کل کشور و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی تعداد ۹۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به فرماندهی انتظامی استان خوزستان اختصاص داده شد.

او گفت: امیدوار هستیم که با تجهیز و تقویت ناوگان خودرویی پلیس خوزستان، این ناوگان بیش از پیش تقویت شود و در راستای ارتقای تحرک و توان عملیاتی واحدهای اجرایی مفید و موثر واقع شود و یک امنیت خوب و پایداری را به لطف خدا در سطح استان رقم بزنیم.

رییس پلیس استان خوزستان به افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سلاح جنگی اشاره کرد و افزود: با تلاش مستمر و شبانه روزی کارکنان انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در سال جاری بالغ بر چهار هزار انواع سلاح جنگی و شکاری در خوزستان کشف شده است.

صالحی با اشاره به مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در خصوص کشفیات مواد مخدر در سال جاری بیان کرد: بالغ بر ۱۰ تُن انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و در کارنامه خود ثبت کرده است.

مقام ارشد انتظامی استان خوزستان در پایان خطاب به قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر تاکید کرد: از آنجایی که امنیت مردم خط قرمز پلیس محسوب می‌شود با مخلان نظم و امنیت و هر فرد یا افرادی که به نوعی بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه‌ای وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز