ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۰۶۱۸۶
ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
سرمربیان تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای دیدار امروز از هفته 21 لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته 21 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، امروز شنبه(15 اسفند ماه 1400) میزبان تیم پرسپولیس است که تا دقایقی دیگر(ساعت 19:30) این رقابت در ورزشگاه تختی آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خود را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، امید خالدی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، احمد شریعت زاده و شروین بزرگ یازده بازیکن ارنج شده علیرضا منصوریان در رقابت با پرسپولیس  هستند.

کاپیتان طالب ریکانی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار هفته قبل مقابل گل گهرسیرجان، این مسابقه را از دست داده است.

همچنین یحیی گل محمدی برای رویا رویی با تیم صنعت نفت، حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی را به میدان خواهد فرستاد.

محمد حسین زاهدی فرد با کمک های حسین مرادی، پوریا زحمتی و ایمان کهیش قضاوت این دیدار و اسماعیل صفیری نیز نظارت این مسابقه را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان با 27 امتیاز موقتا در جایگاه هشتم و پرسپولیس با 45 امتیاز موقتا در جایگاه دوم لیگ برتر قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز