صنعت نفت آبادان ۲ - ۰ پرسپولیس؛

شکست پرسپولیس در هوای بهاری آبادان

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۶۲۴۳
شکست پرسپولیس در هوای بهاری آبادان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته 21 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم پرسپولیس بود و توانست با نتیجه دو بر صفر مهمانش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته21 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب(شنبه 15 اسفند ماه 1400) میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت توانست مهمانش را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

تیم صنعت نفت آبادان که از 20 دیدار قبلی خود هفت برد، 6 تساوی، هفت باخت و 27 امتیاز کسب کرده بود در دیداری حساس پس از شکست هفته قبل خود در سرجان، به دنبال کسب یک برد خانگی بود.

نیمه اول این دیدار با گلزنی زود هنگام صنعت نفتی ها آغاز شد. در این صحنه محمدرضا غبیشاوی که به محوطه جریمه نفوذ کرده بود پس از جا گذاشتن بازیکنان پرسپولیس از گوشه دروازه با شوتی غوصی توپ را در دقیقه هفتم به سمت دروازه ارسال کرد که از میان دستان حامد لک عبور کرد و وارد دروازه پرسپولیس شد. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه اول تغییر نکرد و شاگردان علیرضا منصوریان با نتیجه یک بر صفر، برنده به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار نیز با گلزنی شاگردان علیرضا منصوریان آغاز شد. در این صحنه فاخر تهامی که تازه وارد میدان شده بود پا به توپ با دریبل بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه توپ را به محمود مطلق زاده پاس داد و این بازیکن در دقیقه 69 با یک شوت بغل پا توپ را دور از دستان حامد لک وارد دروازه پرسپولیس کرد و طلایی پوشان دو بر صفر از قرمزهای پایتخت پیش افتادند.

تیم صنعت نفت آبادان در نهایت توانست با نتیجه دو بر صفر در روزی که سهام سرخابی ها عرضه شده، دومین شکست این فصل لشکر سرخ پایتخت را به نام خود ثبت کند و با این برد و روحیه بالا به استقبال دیدار هفته آتی خود در مقابل استقلال برود.

طلایی پوشان با دو گل زده در این دیدار بالاخره توانستند تفاضل منفی گل خود را در این فصل به عدد صفر برسانند.

علیرضا منصوریان برای این فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، امید خالدی(70 امید حامدی فر)، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، احمد شریعت زاده(83 مهدی زبیدی) و شروین بزرگ(67 فاخر تهامی)را به میدان فرستاده بود.

کاپیتان طالب ریکانی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار هفته قبل مقابل گل گهرسیرجان، این مسابقه را از دست داد.

همچنین حامد لک، سیدجلال حسینی(86 علیرضا ابراهیمی)، وحدت حنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی(46 شرزود تمیروف)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی(86 علی نعمتی) بازیکنان ارنج شده یحیی گل محمدی در رقابت با تیم صنعت نفت بودند.

محمد حسین زاهدی فرد با کمک های حسین مرادی، پوریا زحمتی و ایمان کهیش قضاوت این دیدار و اسماعیل صفیری نیز نظارت این مسابقه را عهده دار بودند.

حسن بیت سعید در دقیقه (21)، محمدرضا غبیشاوی(60) و امید حامدی فر(75) از صنعت نفت آبادان و احسان پهلوان(79) از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 30 امتیاز در رده هفتم و تیم پرسپولیس با 45 امتیاز در رده دوم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز