استقلال ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

توقف صنعت نفت در عین شایستگی

۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۸۲۵۹
توقف صنعت نفت در عین شایستگی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته 22 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب مهمان تیم استقلال بود که در نهایت با یک گل مغلوب میزبانش شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته 22 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب(جمعه 20 اسفند ماه 1400) مهمان تیم استقلال بود که در نهایت با یک گل مغلوب میزبانش شد.

تیم صنعت نفت آبادان که از 20 دیدار قبلی خود هشت برد، 6 تساوی، هفت باخت و 30 امتیاز کسب کرده بود در دیداری حساس پس از برد خانگی هفته قبل خود در مقابل پرسپولیس، به دنبال کسب یک برد دیگر اینبار در مقابل استقلال بود.

نیمه اول این دیدار با گلزنی استقلالی ها آغاز شد. در این صحنه پاس جعفر سلمانی در منطقه 18 قدم به کوین یامگا رسید و سانتر عرضی این بازیکن در دقیقه 32 با هد سر امیر حسین حسین زاده وارد دروزاه صنعت نفت شد تا استقلال در نهایت 45 دقیقه اول را با برتری یک بر صفر، پیروز به رختکن برود. هر چند شاگردان علیرضا منصوریان پس از دریافت این گل موقعیت های خوبی را بر روی دروازه استقلال ساخته و پرداخته کردند که در نهایت به گل تبدیل نشد. 

نیمه دوم این دیدار انسجام تیمی صنعت نفت بهتر بود و نبض رقابت را در دست گرفته بود اما در نهایت هر دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروزاه ها عبور دهند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا منصوریان برای این دیدار فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده(39 سیدفاخر تهامی)، امید خالدی، مهدی حنفی(71 رضا جبیره)، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی(39 مهدی ممی زاده)، شروین بزرگ(71 حکیم نصاری)و طالب ریکانی را به میدان فرستاده بود.

کاپیتان طالب ریکانی که هفته قبل به دلیل کارت قرمز هفته بیستم در دیدار با تیم گل گهر نتوانسته بود تیمش را در مقابل پرسپولیس همراهی کند، این هفته درترکیب اصلی طلایی پوشان قرار جای گرفته بود.

همچنین حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی(81 وریا غفوری)، جعفر سلمانی، رضا آذری(46 زبیر نیک نفس)، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده(75 سبحان خاقانی)، عزیزبک آمانوف(81 سعید مهری) و آرمان رمضانی(57 ارسلان مطهری) بازیکنان ارنج شده فرهاد مجیدی در رقابت با تیم صنعت نفت بودند.

اشکان خورشیدی با کمک های علی میرزابیگی، محمدعلی پورمتقی و حسین زمانی قضاوت این دیدار و مسعود مرادی نیز نظارت این مسابقه را عهده دار بودند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 30 امتیاز موقتا در رده هفتم و تیم استقلال با 54 امتیاز در رده اول لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز