کشف ۱۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری در خوزستان

۱۴۰۱/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۲۸۲۳
کشف ۱۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری در خوزستان
رییس پلیس استان خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز طی سال جاری و کشف 127 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز در این مدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز شنبه 6 فرودین ماه 1401 ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی در خوزستان، اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با همکاری سایر عوامل انتظامی خوزستان، نخستین طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز اجرا کردند.

او گفت: طی اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدام های خاص پلیسی 65 نفراز دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: در اجرای این طرح 127 قبضه سلاح غیر مجاز، شامل 49 قبضه سلاح جنگی، 78 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین 506 فشنگ کشف شد.

مقام عالیانتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند، بیان کرد: پلیس عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیر مجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده است و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد./انتهای پیام

 

نظر شما