استاندار خوزستان: بن بستی برای حل مسایل خوزستان وجود ندارد/ موانع با ابتکار عمل برداشته خواهند شد

۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۳:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۳۰۱۳
استاندار خوزستان: بن بستی برای حل مسایل خوزستان وجود ندارد/ موانع با ابتکار عمل برداشته خواهند شد
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در خوزستان بن بستی برای رفع مسایل نداریم، گفت: برخی مشکل های در خوزستان زیر بنایی است که به هر دلیلی تا کنون بر زمین مانده و باید با انجام آنها به نوعی استان را احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز یکشنبه هفتم فروردین ماه 1401 در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری، اظهار کرد: از آغاز کار دولت جدید حدود هشت ماه می گذرد و این دولت در بدو تشکیل سعی بر این داشته که به بهترین شکل همه نیروهایی که می توانند در چارچوب سیاست های خود فعالیت کنند، به کار گرفته و با جدیت مسایل و مشکل های کشور را برطرف کند.

او با بیان اینکه ما باید به عنوان بخشی از دولت، توسعه و آبادانی استان را در راستای هم افزایی برای توسعه کشور دنبال کنیم، گفت: توسعه خوزستان از توسعه کشور جدایی ناپذیر است.

استاندار خوزستان افزود: در خوزستان از بدو شروع با نا آرامی های کارگری مانند هفت تپه روبه‌رو بودیم که واگذاری آن بر اساس سیاست های اصل ۴۴ صورت نگرفته بود و در نهایت منجر به خلع ید مالک شد.

خلیلیان بیان کرد: شرکت در حال نابودی بود و گروه هایی طمع کرده بودند که بهره برداری ضد ملی و ضد امنیتی از آن داشته باشند که در نهایت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی داده شد و آرامشی از نظر محیط کارگری در استان ایجاد شد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه در خوزستان بن بستی برای حل مسایل نداریم، اضافه کرد: برخی مشکل ها در خوزستان زیر بنایی است که به هر دلیلی تا کنون بر زمین مانده و باید با انجام آنها به نوعی استان را احیا کنیم.

او ادامه داد: جایگاه خوزستان باید در اذهان عمومی بالا باشد. ما بیشترین درصد منابع مختلف کشور را تامین می کنیم و جایگاه ویژه ای در کشور داریم.

خلیلیان یاد آور شد: آب آشامیدنی و بحث فاضلاب دو موضوع مهمی است که دولت تاکید دارد در خوزستان روی آن کار شود.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه انجام برخی از کارها پیچیده نیست و با ابتکار عمل می توان آنها را انجام داد، تصریح کرد: یکی از عوامل عقب ماندگی خوزستان حواشی است که باید از آنها عبور کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز