صنعت نفت آبادان ۲ - ۴ سپاهان اصفهان؛

شکست خانگی صنعت نفت از سپاهان

۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۴۲۳۸
شکست خانگی صنعت نفت از سپاهان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته 24 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم سپاهان بود که در نهایت با نتیجه چهار بر دو مغلوب مهمان اصفهانیش شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته 24 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب(جمعه 12 فروردین ماه 1401) میزبان تیم سپاهان بود که در نهایت با نتیچه چهار بر دو مغلوب مهمانش شد.

تیم صنعت نفت آبادان که از 23 دیدار قبلی خود هشت برد، هفت تساوی، هشت باخت و 31 امتیاز کسب کرده بود در دیداری حساس و خانگی به دنبال کسب یک برد طی سال جدید بود.

نیمه اول این دیدار با گل زنی زود هنگام تیم سپاهان آغاز شد. در این صحنه ارسال محمدرضا حسنی از سمت چپ بر روی دروازه نفتی ها و عدم پوشش مناسب، سبب شد تا رضا یزدان دوست در دقیقه چهارم با یک گل به خودی توپ را وارد دروازه صنعت نفت کند وسپاهان یک بر صفر پیش افتد. در ادامه باز هم شاگردان محرم نوید کیا به گل رسیدند. در این صحنه ارسال سروش رفیعی بر روز دروازه صنعت نفت به گئورکی گولسیانی رسد و این بازیکن توانست گل دوم تیمش را در دقیقه 31 به ثمر برساند. دبل گئورکی گولسیانی در دقیقه 44 گل سوم را برای اصفهانی ها به ارمغان آورد. در این صحنه حمله سپاهانی ها توسط شهریار مغانلو با خطای دروازه بان صنعت نفت همراه شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد و گئورکی گولسیانی بر خلاف جهت نیما میرزازاد توپ را وارد دروازه کرد. سپاهان در نهایت با نتیجه سه بر صفر نیمه اول برنده به رختکن رفت.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی شاگردان علیرضا منصوریان آغاز شد. در این صحنه پاس میثم تهیدست به کاپیتان ریکان یرسد و این بازیکن موقعیت شناس در دقیقه 58 توانست با شوتی سریع توپ را وارد دروازه رشید مظاهری کند و یکی از گل های خورده را جبران شود. در ادامه با نفوذ شاگردان محرم نویدکیا توپ فرشاد احمد زاده به سجاد شهباز زاده رسید و این بازیکن توپ را به شهریار مغانلو رساند و این بازیکن در دقیقه 67 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

صنعت نفتی ها که در خانه خود را مغلوب حریف می دیدند در این دقایق بیشتر میدان داری کردند تا اینکه در دقیقه 79 یکی دیگر از گل های خورده را جبران کردند.در این صحنه ارسال حسن بیت سعید روی دروازه رشید مظاهری با ضربه سر شروین بزرگ هرماه شد و دروازه سپاهان برای مرتبه دوم باز شد. در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید و دست بازیکنان صنعت نفت از امتیاز خانگی و هفته 24 لیگ برتر خالی ماند تاآغاز سال و سده جدید برای صنعت نفت با شکست به ثبت برسد.

علیرضا منصوریان برای این دیدار نیما میرزازاد، حسین ساکی(70 احمد شریعت زاده)،  حسن بیت‌ سعید، طالب ریکانی، شروین بزرگ، امید خالدی(70 امیر حسین فرهادی)، فاخر تهامی، امید حامدی‌فر، مهدی حنفی، میثم تهیدست، رضا یزداندوست(46 محمدحسین زواری) را به میدان فرستاده بود.

همچنین رشید مظاهری، امید نورافکن(78 مهدی زاده)، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی(62 مسعود ریگی)، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده(78 میلاد جهانی)، محمدرضا حسینی(77 رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو(77 یاسین سلمانی) بازیکنان ارنج شده محرم نویدکیا در رقابت با تیم صنعت نفت بودند.

بیژن حیدری با کمک های رحیم حاجیلو، علیرضا طاهرخانی و روح‌اله شریفی قضاوت این دیدار و محمود رفیعی نیز نظارت این مسابقه را عهده دار بودند.

احمد شریعت زاده در دقیقه 77 با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 31 امتیاز و یک پله سقوط موقتا در رده نهم و تیم سپاهان با 45 امتیاز در رده سوم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز