لزوم لایروبی و آهک پاشی کانال های روباز شهری و روستایی شادگان

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۷۲۹۲
لزوم لایروبی و آهک پاشی کانال های روباز شهری و روستایی شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: لایروبی و آهک پاشی کانال های روباز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توسط شهرداران و بحشداران الزامی است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جمال صالح زاده امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اظهار کرد: با توجه به گرم شدن تدریجی هوا و احتمال شیوع  بیماریهای روده‌ای یا التور و سرخک، لایروبی و آهک پاشی مناطق شهری و روستایی، جمع آوری مانداب‌ها و دفع نخاله‌های ساختمانی از سوی بخشداران و شهرداران با نظارت مرکز بهداشت این شهرستان امری الزامی است.

او در ادامه با اشاره به ضرورت تبیین و اقناع افکار عمومی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا، گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا در شادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: واکسیناسیون گروه‌های هدف دُز سوم واکسن کرونا باید با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود و گروه هدف در اسرع وقت برای واکسیناسیون اقدام کنند.

صالح زاده بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی مانند ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق دز سوم واکسن کرونا باید با تمام جدیت در جامعه رعایت شود تا گرفتار پیک‌های بعدی بیماری نشویم.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان اضافه کرد: مراسم مذهبی و اجتماع های مختلف در ماه رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان شادگان برگزار شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز