راهپیمایی روز قدس مطابق مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۱۸۵۱۳
راهپیمایی روز قدس مطابق مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای برگزاری راهپیمایی روز قدس براساس مصوبه های ستاد ملی عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز چهارشنبه 24 فروردین ماه 1401 در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس که با حضور مسوولان مربوطه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: هر سال که پیش می‌رویم شرایط منطقه و موضوع فلسطین مهم‌تر می‌شود و باید این مبحث را باید با جدیت دنبال کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌های امام ‌خمینی(ره) در راستای بیداری جامعه امروز در مقابله با رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی گفت: امام خمینی(ره) پیش از انقلاب با روش خاص خود و پس از آن به صورت جدی در مقابل استکبار جهانی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین ایستادگی کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که در سرزمین‌هایی که متعلق به مسلمانان هستند؛ دشمنی و عناد خود را بروز دهد.

نجاتی با بیان اینکه امام خمینی(ره)زمینه‌ساز حضور ملت‌های مسلمان در میدان دفاع از سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد، بیان کرد: امروز می‌بینیم که همه ملت‌ها در حمایت از فلسطین به میدان آمده‌اند که این خود یکی از دستاورد‌های امام‌خمینی(ره) در بیداری و آگاهی‌بخشی به ملت‌ها است.

او با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز با اندیشه‌ای هوشمندانه، مسیر امام خمینی(ره) را در پیش گرفت و در همین راه قدم برداشته، اضافه کرد: مقاومت همچنان زنده است و اندیشه امام خمینی(ره) همچنان در جامعه جریان دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم استکباری صهیونیستی گفت: امروز مسوولان ارشد نظامی این رژیم جعلی اظهار ترس و نگرانی دارند و از محل‌هایی که مدعی آن بودند، ضربه می‌خورند که این خود نشان از نابودی این غده سرطانی است.

نجاتی بیان کرد: هر جامعه و حکومتی که نامشروع باشد و به ملت اینچنینی ظلم کند، چیزی جز نیستی و نابودی نصیبش نخواهد شد.

او با تاکید بر ضرورت پیگیری و انجام راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: این راهپیمایی‌ها لازم است اما کافی نیست، باید اندیشه اما راحل و مقام معظم رهبری را در خصوص از بین رفتن این رژیم دنبال کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی‌های پرشوری را در روز قدس برگزار می‌کند و در طول سال نیز برنامه‌هایی را به صورت جدی در دستور کار دارد.

او افزود: کمترین کاری که ما می‌توانیم در استان خوزستان و شهر اهواز انجام دهیم اینکه راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم.

نجاتی ادامه داد: در برگزاری راهپیمایی روز قدس براساس مصوبه های ستاد ملی عمل خواهیم کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: راهپیمایی روز قدس یکی از راهپیمایی‌های راهبردی ما خواهد شد؛ چرا که همه ملت‌های آزادی‌خواه به تصاویر پخش شده از رسانه جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند.

او خطاب به فرمانداران و بخشداران استان بیان کر: فرمانداران و بخشداران برنامه روز قدس را به بهترین شکل ممکن با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار کنند تا شرایط برای حضور مردم تسهیل شود. سازمان اتوبوسرانی دستگاه‌هایی با سیستم خنک کننده را برای جابه‌جایی مردم به کار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با خودروی شخصی در راهپیمایی حاضر می‌شوند، تمهیدهای لازم را اتخاذ کند.

نجاتی گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس از ٢٢ بهمن کوتاه‌تر خواهد شد، این جریان از خیابان امام غربی آغاز خواهد شد تا مردم به نمازجمعه برسند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به مسوولان صدا و سیما بیان کرد: صدا و سیما با ساخت‌ برنامه‌های مختلف و نشست‌های خاص ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.

او با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و روحانیون در راستای تشریح اهداف دشمن برای مردم، گفت: نباید در این زمینه تنها به راهپیمایی اکتفا کرد و بهره‌گیری از همه روزها برای شرح جنایات رژیم صهیونیستی الزامی است.

نجاتی در پایان بیان کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها مختص به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیست و همه دستگاه ها باید در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز