نکونام: شرایط فعلی لیگ قهرمانان آسیا برای بازیکنان کُشنده است

۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۰۳:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۱۶۴۸
نکونام: شرایط فعلی لیگ قهرمانان آسیا برای بازیکنان کُشنده است
سرمربی فولاد خوزستان از تصمیم AFC برای برگزاری مجتمع بازی‌ها در گرمای عربستان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جوادنکونام بامداد امروز شنبه سوم اردیبهشت ماه پس از برد تمیش مقابل الغرافه قطر که با طعم شیرین صدر نشینی در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مسجل شدن صعود به مرحله بعد همراه بود، اظهار کرد: می‌دانستیم مسابقه سختی داریم، تیم الغرافه آخرین شانسش بود؛ روز اول گفته بودم که گروه‌مان، گروه سختی است و تیمها به یکدیگر نزدیک هستند. خوشحالم از اینکه تیم‌مان صعود کرده اما هنوز کارمان تمام نشده است و بازی آخر برای‌مان مهم است.

او گفت: امشب مسابقه سختی را گذراندیم به این دلیل که الغرافه با تمام قوا و آخرین شانسش مقابل تیم ما حاضر شدند تا بتوانند موفق شوند.

سرمربی تیم فولاد ایران با بیان اینکه نیمه‌ی اول مسابقه را خوب شروع کردیم و کنترل کردیم، افزود: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی پیش آمد که یک گل زدیم؛ در نیمه‌ی دوم دوباره‌ روی ضد حمله می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و گل نزدیم و روی دو اشتباه موقعیت‌های صد در صدی به تیم حریف دادیم که برای من ناراحت‌کننده است.

نکونام بیان کرد: واقعا از دو سه بازیکن تیم گله‌مند هستم چون عملکرد خوبی نداشتند، باید بدانند که اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و اینجا جای بهترین‌هاست و همه باید بهترین عملکردشان را داشته باشند.

او ضمن تبریک این پیروزی و صعود به هواداران فولاد اضافه کرد: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و تمام کسانی که برای تیم ما دعا می‌کنند، بازیکنان‌مان و کسانی که در کنارمان هستند، مخصوصا در این هوای گرم و شرجی که واقعا رقابت کردن سخت است، به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

نکونام در خصوص دیدارهای متمرکز توضیح داد: یک نکته‌ای دوست دارم بگویم چون سال‌ها در فوتبال آسیا رقابت کردم، امیدوارم این‌چنین کاری دوباره تکرار نشود؛ این‌گونه ما بازیکنان را می‌کُشیم! سه روز یک مرتبه در این گرما و رطوبت رقابت کردن، آن‌هم در شرایطی که در همه‌ی دنیا مسابقه ها را با تماشاگر به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند، اما دیدارهای آسیا به شکل متمرکز برگزار می‌شود و در کشوری که گرم است و رطوبت دارد و سه روز یک مرتبه بازیکنان باید رقابت کنند و این‌ها برای بازیکنان کُشنده است و شرایط را سخت می‌کند.

سرمربی تیم فولاد ایران افزود: امیدوارم مراحل بعد و سال‌های بعدی این اتفاق نیفتد، الان خدا را شکر کرونا هم کمتر شده و همه‌ی کشورها می‌توانند میزبانی کنند.

او درباره‌ی سبک رقابت تیمش بیان کرد: ما گل را زدیم و با توجه به شکل رقابت الغرافه می‌دانستیم که آن‌ها منتظر اشتباه های ما هستند که بتوانند ضد حمله بزنند و شرایط را برای ما سخت کنند؛ ما می‌توانستیم در نیمه‌ی اول گل دوم را بزنیم اما استفاده نکردیم و وقتی تیمی انتحاری رقابت می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد، هر چه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می‌شویم، سخت‌تر می‌شود دفاع کرد چرا که حریف با تمام بازیکنان جلو می‌کشد.

سرمربی تیم فولاد ایران در پایان تصریح کرد: اگر ما در حمله ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و یکی دو صحنه هم شانس آوردیم. ما از اول برنامه داشتیم که فشار بیاوریم و به گل برسیم که بتوانیم تیم حریف را از لاک دفاعی بیرون بکشیم و در ضد حمله ها به آن‌ها گل بزنیم که مقداری عدم تمرکز باعث شد تا به گل‌های بعدی نرسیم.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با تک گل دقیقه 15 لوسیانو پریرا ضمن بازگشت به صدر جدول گروه سوم، صعود خود را به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز