رضاوند: فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست / اشتباه کردم و کارت زرد گرفتم

۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۱۸۰۴
رضاوند: فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست / اشتباه کردم و کارت زرد گرفتم
هافبک هجومی تیم فولاد ایران گفت: خدا را شکر تیم ما صعود کرده و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و قطعا با حضور بازیکنانی که داریم تیم در دیدار آخر بهترین عملکرد را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آرش رضاوند امشب در خصوص پیروزی شب گذشته تیمش در برابر الغرافه و صدرنشینی و صعود فولاد مردان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با بیان اینکه صعود تیم بزرگ فولاد را به ملت ایران مخصوصا مردم شریف خوزستان تبریک می‌گویم، اظهار کرد: مسابقه های سنگینی را پشت سر گذاشتیم، رطوب و گرمای هوای عربستان و البته فاصله نزدیک رقابت ها، بازیکنان را واقعا  اذیت کرده و هر چه بیشتر‌ می‌گذرد بازیکنان بیشتری مصدوم یا از نظر قوای جسمانی تضعیف می‌شوند، اما خدا را شکر با همه این سختی‌ها توانستیم از این مرحله صعود کنیم.

او گفت: کادرفنی، بازیکنان و مجموعه تیم یک‌ ماه کنار هم مانند خانواده سختی‌های زیادی کشیدند اما در آخر مزد زحماتمان را گرفتیم و این ‌‌موفقیت گوارای وجود همه مردم ایران و هواداران فولاد.

هافبک هجومی تیم فولاد ایران در خصوص حضور در تیم فولاد و همکاری اش با جواد نکونام افزود: شاگردی آقای نکونام باعث افتخار است، ایشان مربی خیلی بزرگی هستند و در دوران فوتبالش هم تورنمنت‌های زیادی بوده، کاپیتان تیم ملی ایران بوده و رقابت های بزرگ زیادی انجام داده که تجربیاتش به ما بسیار کمک کرده و در ادامه مسیر خواهد کرد.

رضاوند ادامه داد: اگر فولاد به شرایط آسیایی رسیده و قهرمانی‌هایی که به دست آورده، مهم‌ترین عاملش آقا جواد است که البته در کنار تلاش تمام مجموعه این موفقیت‌ها به دست آمده است. از حضور در کنار ایشان خوشحالم چون به روند فوتبالم کمک کرده و امیدوارم در کنار همدیگر کارهای بزرگ‌تری را انجام بدهیم. از زحماتش ممنون هستم و امیدوارم که به آنچه در عرصه مربی‌گری لیاقت دارد، برسد.

هافبک تیم فولاد ایران در خصوص محرومیتش از دیدار بعد نیز اضافه کرد: رقابت ها نزدیک به هم است و فشار از نظر روحی و جسمی به بازیکنان می‌آید. در مسابقه قبل فکر می‌کنم یک لحظه تصمیم اشتباه گرفتم که باعث شد کارت زرد بگیرم.

رضاوند در پایان بیان کرد: خدا را شکر تیم ما صعود کرده و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و قطعا با حضور بازیکنانی که داریم تیم در دیدار آخر بهترین عملکرد را به نمایش خواهد گذاشت./انتهای پیام

 

نظر شما