ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت و فولاد اعلام شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۶:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۷۱۸۵
ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت و فولاد اعلام شد
سرمربیان تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان ترکیب بازیکنان اصلی خود برای دیدار هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه، در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم فولاد خوزستان است.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

طبق نظر علیرضا منصوریان برای این دیدار، فرزین گروسیان، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، شروین بزرگ، سید فاخر تهامی، امید خالدی، رضا جبیره، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی حنفی اوجبلاغ و طالب ریکانی به عنوان ترکیب اولیه و اصلی به میدان خواهند رفت.

همچنین جواد نکونام برای رویا رویی با آبادانی ها، شهاب الدین گردان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، مهدی شیری، عارف آقاسی، حمید بوحمدان، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا مندس را به میدان خواهد فرستاد.

محمد تارخ با کمک های حامد صفایی، محسن بابایی و پیمان فرخی مهر قضاوت این دیدار و سید احمد صالحی نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان با 32 امتیاز موقتا در جایگاه هشتم و فولاد خوزستان با 39 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز