فجر شهید سپاسی ۰ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

سوغات یک امتیازی نفت مسجدسلیمان از حافظیه شیراز

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۷۱۹۳
سوغات یک امتیازی نفت مسجدسلیمان از حافظیه شیراز
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته 26 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته 26 رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز(دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401) در حضور تماشاگردان، مهمان تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از 25 دیدار قبلی خود سه برد، 9 تساوی، 13 باخت و 18 امتیاز کسب کرده بود و برای فرار از بحران و ترک انتهای جدول به دنبال کسب یک پیروزی و پایان ناکامی هایش همچنان در تلاش است.

نیمه اول این دیدار با حمله های و تلاش بیشتر شیرازی ها آغاز شد که در نهایت بی نتیجه ماند و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند. نیمه دوم اما مسجدسلیمانی ها بهتر رقابت را آغاز کردند و با برنامه تر ظاهر شدند و در مواقعی می توانستند دروازه میزبان را باز کنند اما در نهایت تلاش دو برای باز کردن دروازه های بی نتیجه ماند تا هر کدام فقط به یک امتیاز هفته بیست و ششم را به پایان برسانند.

رضا مهاجری برای این دیدار علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، میرهادی میرجوان، امیر روستایی(61 محمد مهدی احمدی)، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، مجید عیدی، مهران امیری، مهدی هاشمی نژاد(88 احمد الجبوری)، میلاد باقری و محمد خرم الحسینی(72 مصطفی نائیج پور) را به میدان فرستاده بود.

همچنین ایمان صادقی، احمدرضا زنده روح، امید منصوری، رضا علیاری، محمد زینالی، عرفان معصومی، علی نبی زاده(73 عرفان افراز)، میلاد کمندانی(51 علی فاتح)، محمد کاظمی(51 حمید نعمتی)، شهرام گودرزی(81 اتابک زارعی) و حسین مهربان(74 فرزان دانا) بازیکنان ارنج شده مجتبی سرآسیایی در رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان بودند.

امیر عرب براقی با کمک های محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم و احمد محمدی قضاوت این دیدار و حسین نجاتی نیز نظارت این مسابقه را عهده دار بودند.

میلاد کمندانی در دقیقه 20 و عرفان معصومی(48) از تیم فجر شهید سپاسی و میلاد باقری در دقیقه 56، میثم نقی زاده(59) علی محسن زاده(67) و حسن مرادی فر(۸۰) نیز از تیم مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 19 امتیاز در رده 14 و تیم فجر شهید سپاسی با 17 امتیاز در رده 15 لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز