صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ فولاد خوزستان؛

برد فولاد با گل به خودی صنعت نفتی ها

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۷۲۱۰
برد فولاد با گل به خودی صنعت نفتی ها
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم فولاد خوزستان بود که با یک گل مغلوب مهمانش شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب 19 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 21 در ورزشگاه تختی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در نهایت با یک گل مغلوب مهمانش شد.

تیم صنعت نفت آبادان که از 25 دیدار قبلی خود هشت برد، هشت تساوی، 9 باخت و 32 امتیاز کسب کرده بود و موقتا در رده هشتم جدول رقابت ها جای دارد که برای حفظ رتبه تک رقمی و صعود به رتبه های بالای جدول باید در رقابت های باقیمانده بیشترین امتیاز را کسب کند و به برد های بیشتری برسد. از طرفی تیم فولاد خوزستان از 25 دیدار قبلی خود 10 تساوی، 9 باخت، 6 برد خانگی و 39 امتیاز کسب کرده بود و موقتا در رده چهارم جدول جای دارد و برای حفظ جایگاه خود باید در این دیدار به پیروزی دست یابد.

این دیدار قرار بود با حضور تماشاگران برگزار شود تا بالاخره بعد از مدت ها عدم حضور تماشاگران بر روی سکوها به دلیل همه گیری کرونا ویروس، دربی تماشایی خوزستان با تشویق های هواداران همراه شود، اما در نهایت اعلام شد این دیدار نیز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی شاگردان نکونام آغاز شد و در ادامه موقعیت هایی را ساخته و پرداخته کردند اما در نهایت منجر به گل نشد، از طرفی شاگردان منصوریان نیز در این بین صاحب یکی دو موقعیت شدند که بی نتیجه ماند و دو تیم در پایان 45 دقیقه با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم این دیدار تا دقیقه 84 بدون گل دنبال شد تا اینکه روی حرکت هماهنگ فولادی ها توپ در گوشه دروازه به لوسیانو پریرا رسید و شوت عرضی او به سمت دروازه با دفع گروسیان در دقیقه 85 به پای محمد طیبی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا در نهایت تیم فولاد خوزستان با گل به خودی صنعت نفتی ها با سه امتیاز، هفته بیست و ششم را دست پر به پایان برساند. از طرفی شاگردان منصوریان نیز یک شکست خانگی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

علیرضا منصوریان در این دیدار فرزین گروسیان، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری(89 عباس بوعذار)، شروین بزرگ(مهدی زبیدی)، سید فاخر تهامی(89 رضا یزدان دوست)، امید خالدی، رضا جبیره(78 علی امیری)، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی حنفی اوجبلاغ و طالب ریکانی را برای رقابت با تیم فولاد خوزستان انتخاب کرده بود، همچنین امید حامدی‌فر و محمود مطلق‌زا‌‌ه به‌ علت محرومیت و محمد بختیاری نیز به دلیل مصدومیت ناشی از پارگی رباط صلیبی، دربی خوزستان را از دست دادند.

همچنین شاگردان جواد نکونام در این دیدار ترکیب شهاب الدین گردان، ساسان انصاری(74 مجتبی نجاریان)، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، محمدرضا عباسی(92 مهران درخشان مهر)، آیاندا پاتوسی، مهدی شیری(94 علیرضا کوشکی)، عارف آقاسی، حمید بوحمدان، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا مندس(94 ساسان حسینی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود همچنین وحید حیدریه به‌ دلیل محرومیت و محمد آبشک نیز به علت مصدوم شدن این دیدار حساس را از دست دادند.

محمد تارخ با کمک های حامد صفایی، محسن بابایی و پیمان فرخی مهر قضاوت این دیدار و سید احمد صالحی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

حمید بوحمدان در دقیقه 32 از تیم فولاد خوزستان و حکیم نصاری در دقیقه 32، امید خالدی(62) از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 32 امتیاز موقتا در رده هشتم و تیم فولاد خوزستان با 42 امتیاز موقتا در رده چهارم لیگ برتر بیست و یکم جای دارند/انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز