کشف ۴۸ تُن روغن خوراکی و ۱۹ تُن آرد و ماکارانی احتکار شده در خوزستان

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۷۲۸۳
کشف ۴۸ تُن روغن خوراکی و ۱۹ تُن آرد و ماکارانی احتکار شده در خوزستان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از کشف حدود ۴۸ تن روغن خوراکی و ۹ تن آرد و ۱۰ تن ماکارونی احتکار شده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق جعفری چگنی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با فساد و با همکاری اطلاعات سپاه و دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، ایذه و آبادان، طی سه روز گذشته ۴۸ تُن روغن خوراکی، ۱۰ تُن ماکارونی و ۹ تُن آرد که توسط افراد سودجو احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

او با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی، گفت: ۹ تُن از این روغن‌ها در اهواز، ۱۴ تُن در آبادان، ۱۰ تُن در باغملک، هشت تُن در ایذه و هفت تُن در دزفول و همچنین ۱۰ تُن ماکارونی در باغملک و ۹ تُن آرد نیز در بهبهان کشف شده و پروندههای آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان افزود: ضمن برخورد قانونی توسط مرجع ذی‌صلاح و تقاضای اشد مجازات برای متهمان، تمامی اقلام خوراکی کشف شده برای توزیع عادلانه در اختیار اداره صمت استان قرار گرفت.

جعفری چگنی در پایان تاکید کرد: مقابله با محتکران، گران‌فروشان و افرادی که سعی دارند با اقدام های غیر قانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این متخلفان و همچنین مسوولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، با اشد مجازات برخورد خواهد کرد./انتهای پیام

 

 

نظر شما