استاندار خوزستان: ضرورت تمرکز بر هویت‌ها و توجه به شعر عربی در استان

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۸۰۶۲
استاندار خوزستان: ضرورت تمرکز بر هویت‌ها و توجه به شعر عربی در استان
استاندار خوزستان با بیان اینکه شعر عربی در استان نیازمند توجه است، گفت: تمرکز بر روی هویت‌ها بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در دیدار با مجدالدین معلمی(معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی) که شامگاه چهارشنبه ٢١ اردیبهشت ماه در محل استانداری انجام شد، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید و اظهار کرد: حوزه هنری باید تقویت شود.

او گفت: احیای عناصر هویتی در هر بوم فرهنگی امری مهم و اساسی است که وظیفه آن امروز بر دوش حوزه هنری گمارده شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به حضور هنرمندان بی‌شمار در خوزستان افزود: شعر عربی در استان نیازمند توجه است و باید در این زمینه فعالیت‌های مؤثری انجام شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان بیان کرد: تمرکز بر روی هویتها بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

معاون حوزه هنری کشور نیز در این نشست اظهار کرد: دغدغههای هنرمند انقلاب، دغدغه مردم است و هنرمند انقلاب نسبت به تمامی مشکل های مردم حساسیت نشان می‌دهد.

مجدالدین معلمی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان خوزستان افزود: امروز هنر با زندگی مردم عجین شده است، بنابراین نمی‌توان از آن غافل شد و اهمیتش را نادیده گرفت.

معاون حوزه هنری کشور در پایان بیان کرد: اگر هنر انقلاب را با گذشته مقایسه کنیم، چنان درخششی را شاهد هستیم که می‌توانیم هنر انقلاب را در روزگار کنونی خود هنری درخشان، موفق و راهگشا بدانیم.

/انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز