گرشاسبی: صعود فولاد در رده بندی جهانی حاصل تلاش یک تیم حرفه ایی است

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۷:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۸۵۲۶
گرشاسبی: صعود فولاد در رده بندی جهانی حاصل تلاش یک تیم حرفه ایی است
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان کسب عنوان برترین تیم ایرانی در رده‌بندی جهانی را حاصل تلاش شبانه روزی همه اعضای تیم بزرگسالان و هدایت حرفه‌ای جواد نکونام دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمیدرضا گرشاسبی ضمن تبریک این موفقیت به هواداران فولاد خوزستان، اظهار کرد: همان‌گونه که شاهد هستیم تیم فولاد علی رغم چالش های بوجود آمده در ابتدای رقابت های لیگ برتر، اکنون خود را به شکوفایی نزدیک کرده و به زعم کارشناسان فوتبالی کشور جایگاه قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر دارد و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود به عنوان‌ برترین تیم گروه شد، علاوه بر افتخارآفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کرد.

او با بیان اینکه من همواره به این اصل اعتقاد دارم که"پایان هر سختی، آسانی است" و این موضوع را در تیم خودمان شاهد هستم، گفت: شرایط تیم با توجه به بسته بودن پنجره در آغاز رقابت ها سخت بود اما با پشتکار عوامل تیم، لطف خدا و حمایت های مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره، محدودیت ها در حال رفع کامل است و تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیتی حرفه ای، شکل گرفته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان افزود: اینکه تیم فولاد به عنوان دومین تیم کم هزینه غرب آسیا توانسته به مرحله یک هشتم صعود کند و در رده بندی جهانی نیز برترین تیم ایران و دهم آسیا باشد، نشان از تلاش و یکدلی اعضای تیم و رعایت اصول حرفه ای گری در تمامی ارکان تیم است.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان طبق آخرین رده بندی در رتبه یک ایران، رتبه ۱۰ آسیا و رتبه ۱۹۲ جهان جای دارد./انتهای پیام

 

 

نظر شما