آلومینیوم اراک ۲ - ۱ صنعت نفت آبادان؛ منصوریان مغلوب رحمتی شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۸۹۱۸
آلومینیوم اراک ۲ - ۱ صنعت نفت آبادان؛ منصوریان مغلوب رحمتی شد
تیم صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت دو بر یک از میزبانش متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب چهارشنبه(24 اردیبهشت ماه) مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک از میزبانش متحمل شکست شد.

صنعت نفت آبادان که از 26 دیدار قبلی خود هشت برد، هشت تساوی، 10 باخت و 32 امتیاز کسب کرده و در جاشگاه هشتم جدول جای گرفته بود، در این دیدار به دنبال تکرار برد در مقابل آلومینیوم بودند تا جای خود را در جدول همچنان تک رقمی نگه دارند.

نیمه اول این دیدار با گلزنی زود هنگام شاگردان مهدی رحمتی آغاز شد، در این صحنه یک ضربه ایستگاهی توسط داور برای تیم آلومینیوم تشخیص داده شد که میلاد فخر الدینی در دقیقه سوم  دیدار توانست این موقعیت را به گل تبدیل کند و تیمش را یک بر صفر از مهمان جنوبی اش پیش اندازد. در ادامه نفتی ها تلاش خود را برای جبران گل خورده بیشتر کردند و بالاخره در دقیقه 21 به گل تساوی دست یافتند. در این صحنه بازیکنان علیرضا منصوریان از سمت چپ حمله ایی را تدارک دیدند و توپ را به محمد طیبی رساندند و این بازیکن توپ را به رضا جبیره پاس داد و این بازیکن تکنیکی با حرکتی زیبا توپ را وارد دروازه میربان کرد و مسابقه را به تساوی کشاند تا در نهایت دو تیم در پایان 45 دقیقه با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز با گلزنی اراکی ها آغاز شد. در این صحنه روی هجوم تیم آلومینیوم در دقیقه 53 محمود قائد رحمتی با پیشروی به محوطه جریمه آبادانی ها، با یک شوت زیبا و زیر طاقی دروازه فرزین گروسیان را باز کرد و تیمش را دو بر یک از مهمانش پیش انداخت. در ادامه تلاش دو تیم برای به ثمر رساند گل های بیشتر بی نتیجه بود و اراکی ها توانستند شکست سه بر یک نیم فصل اول در مقابل آبادانی ها را با نتیجه دو بر یک جبران کنند و سه امتیاز این مسابقه را در خانه ذخیره کنند. از طرفی شاگردان منصوریان که هفته پیش نیز دربی را در مقابل فولاد واگذار کرده بودند، هفته بیست و هفتم را هم بدون امتیاز پشت سر گذاشتند.

علیرضا منصوریان در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، رضا یزدان‌دوست، حسین ساکی، امید خالدی(73 امیر حسین فرهادی)، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، مهدی ممی‌زاده، حسن بیت‌سعید، عباس بوعذار(65  شروین بزرگ) و رضا جبیره را برای رویارویی با تیم آلومینیوم اراک به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین مهدی رحمتی ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده(32 امید نوری)، محمد علی نژاد، میثم مجیدی، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات و محمود قائدرحمتی را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

ایمان کهیش با کمک های سید یعقوب حجتی، محمد هاشمی نسب و حسین زیاری قضاوت این دیدار و اسماعیل صفیری نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

امید خالدی در دقیقه هفتم و عباس بوعذار در دقیقه 30 از تیم صنعت نفت آبادان با کارت زرد دارور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر 32 امتیاز و سه پله سقوط موقتا در رده یازدهم و تیم آلومینیوم اراک با 34 امتیاز موقتا در رده نهم لیگ برتر بیست و یکم جای دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز