خوزستان دومین استان فوتی های غرق شدگی کشور

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۹۵۹۱
خوزستان دومین استان فوتی های غرق شدگی کشور
مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: طی سالی که گذشت استان‌های مازندران با 147، خوزستان با 125 و گیلان با 91 فوتی بیشترین آمار فوتی های غرق شدگی را داشته‌اند که بیشترین فوتی های غرق شدگی خوزستان مربوط به آبان ماه است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید فرزاد حسینی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی یک سال گذشته(1400) در استان خوزستان 125 نفر شامل 109 مرد و 16 زن در دریاچهها، سدها و رودخانههای خوزستان به دلیل رعایت نکردن مسایل ایمنی جان خود را از دست دادند.

او گفت: این تعداد از غرق‌شدگی نسبت به سال 1399 که تعداد تلفات آن 135 نفر شامل 107 مرد و 28 زن بود، هفت درصد کمتر شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان خوزستان افزود: طی سالی که گذشت استان‌های مازندران با 147، خوزستان با 125 و گیلان با 91 فوتی بیشترین آمار فوتی های غرق شدگی را داشته‌اند که بیشترین فوتی های غرق شدگی خوزستان مربوط به آبان ماه است.

حسینی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از موارد غرق شدگی در رودخانه ها و آب های کم عمق اتفاق می افتد، تصریح کرد: بسیاری از رودخانه ها برخلاف داشتن ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن شده و گرفتار گرداب می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان در پایان اضافه کرد: توصیه می شود مردم بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز