استاندار خوزستان: آرامش در بازار استان برقرار است+عکس

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۹۷۷۶
استاندار خوزستان با بیان اینکه کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد، گفت: آرامش در بازار خوزستان برقرار است و مردم اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارد و در اختیار آنها است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از فروشگاه های سطح شهر اهواز و وضعیت کالاهای اساسی موجود در بازار، اظهار کرد: بازدید امروز در سطوح مختلف انجام شد و کالاهای اساسی به وفور در بنکداران و بازار وجود دارد.

او گفت: از فروشگاه های بزرگ نیز بازدید انجام شد، کالا در این فروشگاه‌ها وجود دارد و قفسه ها مملو از روغن بود، اما مردم از قیمت های جدید که دولت اعلام کرده، گله مند بودند.

استاندار خوزستان افزود: در بازار افزایش قیمتی بیش از قیمت مصوب دولت دیده نشد و به دلیل اینکه در اوج تولید مرغ و تخم مرغ هستیم بازار به آرامش خواهد رسید و قیمت ها تقریبا رو به پایین است تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.

خلیلیان در خصوص وضعیت شکر موجود در بازار بیان کرد: توزیع شکر نیز انجام شده، اما افزایش قیمت هم داشته که در حال بررسی آن هستیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: کالاهای اساسی به وفور در بازار استان وجود دارد و بازار روبه آرامش می‌رود، مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارد و در اختیارشان است.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به سیاست دولت که هدفمندی یارانه ها است، تصریح کرد: یارانه ها به جای اینکه در اختیار عده ای محدود قرار بگیرند، به حساب های مردم واریز شده و مردم باید صبر و تحمل داشته باشند تا با روند آرامش بازار، شاهد رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و اوج گرفتن تولید باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز