گل گهر ۲ - ۰ نفت مسجدسیلمان؛ شکست ۲۰ دقیقه ایی نفتی ها در سیرجان

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۰۷۸۸
گل گهر ۲ - ۰ نفت مسجدسیلمان؛ شکست ۲۰ دقیقه ایی نفتی ها در سیرجان
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، امشب مهمان تیم گل گهر بود که در نهایت سه امتیاز این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به میزبان سیرجانی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امشب 29 اردیبهشت ماه در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب میزبانش خود شد.

تیم نفت مسجدسلیمان از 27 دیدار قبلی خود سه برد، 11 تساوی، 13 باخت و 20 امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ برتر جای گرفته و برای فرار از منطقه خطر پایین جدول باید در دیدارهای باقی مانده به پیروزی دست یابد.

نیمه اول این دیدار با گلزنی زود هنگام شاگردان امیر قلعه نویی آغاز شد. در این صحنه ارسال بلند بازیکن گلهر از زمین خودشان به علی محسن زاده رسید که این دروزاه بان در اشتباهی عجیب، توپ را در اختیار مرتضی تبریزی قرار داد و این بازیکن با حرکتی سریع گل اول تیمش را در دقیقه چهارم این دیدار به ثمر رساند. این پایان کار نبود و باز هم شاگردان امیر قلعه نوعی برای دومین مرتبه دروزاه حریف را باز کردند. در این صحنه پاس ارسالی بازیکن گل گهر به سعید صادقی رسید و این بازیکن توپ را زمینی به سمت دروازه تیم نفت شوت کرد که در دهانه دروزاه روی تاثیر گذاری کیروش استنلی توپ در دقیقه 20 وارد دروازه محسن زاده شد و گل گهری ها دو بر صفر پیش افتادند تا در نهایت و در  پایان 45 دقیقه، پیروز به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار علیرغم تلاش دو تیم توپی از خط دروازه های عبور نکرد تا این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود سیرجانی ها به پایان برسد و روند ناکامی نفتی های مسجدسلیمان همچنان ادامه دار باشد.

در همین راستا رضا مهاجری در این دیدار علی محسن زاده، امیر روستایی(53 هاتف نادری)، امین اسدی(53 میر هادی میر جوان)، میثم نقی زاده(67 مصطفی نائیج پور)، محمد مهدی احمدی، میلاد باقری، سینا خادمپور(37 مهران امیری)، مسلم مجدمی، مجید عیدی(46 مجتبی مقتدایی)، حسن مرادی فرد و مهدی هاشم نژاد را برای رقابت با سیرجانی ها انتخاب کره بود.

همچنین امیر قلعه نویی ترکیب محسن فروزان، مسیح زاهدی، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد(27 رضا شکاری)، مرتضی تبریزی(61 نوید عاشوری) و کی‌روش استنلی را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

اشکان خورشیدی با همراهی محمدرضا منصوری، حمید سبحانی و ابوالفضل گرجی قضاوت این دیدار و علیرضا یزدانی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

مهدی تیکدری در دقیقه 73 از گل گهر سیرجان با کارت زرد داور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 20 امتیاز موقتا در رده چهاردهم باقی ماند و گل گهر سیرجان با 45 امتیاز موقتا در رده چهارم جدول لیگ برتر بیست و یکم جای دارد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز