صنعت نفت آبادان ۰ - ۲ مس رفسنجان؛ شکست تلخ منصوریان و شاگردان در حضور هواداران

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۰۸۰۰
صنعت نفت آبادان ۰ - ۲ مس رفسنجان؛ شکست تلخ منصوریان و شاگردان در حضور هواداران
تیم صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت با دو گل مغلوب مهمانش شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب پنج شنبه(29 اردیبهشت ماه) از ساعت 21 در ورزشگاه خانگی خود(تختی) میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب مهمانش شد.

صنعت نفت آبادان که از 27 دیدار قبلی خود هشت برد، هشت تساوی، 11 باخت و 32 امتیاز کسب کرده و در جایگاه یازدهم جدول جای گرفته بود، در این دیدار خانگی به دنبال برتری و بازگشت به رتبه تک رقمی در جدول لیگ است.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی مسی ها ادامه یافت. در این صحنه با تشخیص داور خطای طالب ریکانی روی گادوین منشا در بیرون محوطه جریمه یک ضربه کاشته به سود مسی ها اعلام شد، که منشا توانست این موقعیت را در دقیقه 77 به گل برتری تیمش تبدیل کند.

این پایان کار نبود و علیرغم تلاش صنعت نفت، باز هم مسی ها به گل رسیدند. در این صحنه مسی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و روی  ریباند سید مهدی حسینی اینبار فراز امامعلی صاحب موقعیت شد و در آخرین دقیقه(95) گل دوم تیمش را به ثمر رساند و خیال هم تیمی هایش از برد در این دیدار راحت کرد. در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید و صنعت نفت در حالی برای سومین هفته پیاپی آنهم این مرتبه در خانه از کسب امتیاز ناکام ماند که این دیدار در حضور حدودا 30 درصدی هواداران که پس از مدت ها همه گیری کرونا ویروس به سکوها بازگشتند، برگزار شد.

علیرضا منصوریان در این دیدار فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، حسن بیت‌سعید، محمدرضا غبیشاوی(80 حکیم نصاری)، رضا جبیره، امید حامدی فر، میثم تهی دست، حسین ساکی، عباس بوعذار(80 فاخر تهامی)، امیرحسین فرهادی و طالب ریکانی  را برای رویارویی با تیم مس رفسنجان به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین محمد ربیعی ترکیب فائز رشیدی، سید مجتبی نصیری، مجید علیاری، مهرداد رضایی، میثم تیموری، شاهین توکلی، حسین جعفری، محسن آذرپاد، فرشاد محمدی مهر، سید مهدی حسینی و گادوین منشا(84 ....) را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

میثم حیدری با کمک های محمدجواد مداح، امید افخمی و روح الله شریفی قضاوت این دیدار و ایرج نظری نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

امید حامدی فر در دقیقه 25، رضا جبیره(56) و رضا یزدان دوست(70) از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 32 امتیاز و یک پله سقوط موقتا در رده 11 و تیم مس رفسنجان با 44 امتیاز موقتا در رده ششم لیگ برتر بیست و یکم جای دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز