استاندار خوزستان: عموم مردم استان با طرح دولت همراهی دارند و مخالف نیستند / روند کاهشی قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار خوزستان

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۱۰۰۶
استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت یارانه‌ها را به شکل ریالی پشتوانه رفاه مردم قرار می‌دهد، گفت: اختصاص یارانه به مردم طرح خوبی است که در خوزستان نیز عموم مردم با این طرح همراهی دارند و مخالف نیستند.

به گزارش خبر نگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای خوزستان که شامگاه پنج شنبه ٢٩ اردیبهشت‌ ماه انجام شد، اظهار کرد: طرح اساسی که دولت برای بهبودی اقتصاد کشور در پیش گرفت نیازمند تصمیم های بزرگ و شجاعانه است.

او گفت: دشمنان از کارهایی که باعث می‌شود اقتصاد ایران نجات یابد و تحریمها برداشته شود، خوشحال نخواهند شد.

استاندار خوزستان افزود: اکنون دولت با پشتوانه ملت یارانهها را به جای واردات، به مصرف کننده اختصاص داده است. در سایر نقاط دنیا نیز یارانه به مصرف کننده و تولید کننده یا ترکیبی از این دو قشر اختصاص داده شده است.

خلیلیان با بیان اینکه دولت یارانه‌ها را به شکل ریالی پشتوانه رفاه مردم قرار می‌دهد، بیان کرد: اختصاص یارانه به مردم طرح خوبی است که در خوزستان نیز عموم مردم با این طرح همراهی دارند و مخالف نیستند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: از زمان شروع این طرح، با کمبود مرغ مواجه شدیم که بلافاصله از ذخایر مرغ یخ‌زده وارد بازار کردیم و توانستیم بازار را اشباع کنیم، مقداری کمبود روغن در بازار نیز بود که سریعاً از کارخانه روغن سازی، روغن تولید و توزیع شد.

او ادامه داد: از فروشگاههای زنجیره‌ای مختلف، بنکداران و بازار اهواز، دزفول و اندیمشک بازدید انجام شد، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مملو از کالاهایی است که مردم نیاز دارند.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: نظارت بر قیمت‌ها به طور مرتب انجام می‌شود تا از قیمت‌ مصوب دولت فراتر نرود، در حالی که قیمت مرغ و تخم مرغ در استان روبه پایین است و بازار به سمت آرامش حرکت می‌کند./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز