برگزاری ۲ هزار و ۲۷۰ ویژه برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در خوزستان

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۱۰۱۳
برگزاری ۲ هزار و ۲۷۰ ویژه برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در خوزستان
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: برای سالروز حماسه ملی سوم خرداد دو هزار و 270 برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری را در سطح استان تدارک دیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار مراد حاجتی ضمن تشریح برنامه‌های سوم خرداد، سالروز ملی فتح خرمشهر، با بیان اینکه خرمشهر شهر مشترک همه ایرانیان است، اظهار کرد: پس از دو سال تعطیلی و وقفه در انجام برنامه‌های سوم خرداد به دلیل شیوع ویروس کرونا، سعی کردیم که امسال رویکرد نوینی نسبت به برگزاری برنامه ها داشته باشیم.

او گفت: امسال برای سوم خرداد، دو هزار و 270 برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری را در سطح استان تدارک دیده ایم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به برنامه های شاخص این مناسبت ملی افزود: اختتامیه جشنواره ادبی داستان کوتاه"یوسف" در خرمشهر، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، افتتاح بیش از 18 طرح عمرانی در مناطق محروم خرمشهر در حوزه آب و فاضلاب و مسکن، حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند برنامه فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه‌های این مناسبت ارزشمند در سطح ملی است.

حاجتی بیان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی نیروی دریایی خرمشهر، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از مادران و همسران شهدای عملیات بیت المقدس، شب شعر"چله های فتح" و نورافشانی شبانه آسمان خرمشهر از دیگر برنامه‌های شاخص سوم خرداد هستند.

 او اضافه کرد: شب خاطره، گردهمایی فرماندهان و رزمندگان فاتح خرمشهر، محفل طنز، برگزاری جشنواره جوان موفق خرمشهر و اجرای سرود"سلام فرمانده" نیز از دیگر برنامه‌هایی هستند که تقدیم مردم خرمشهر قهرمان می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: پویش ملی"من هم یک خرمشهری‌ام"، که توسط روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان راه اندازی شده و ده ها ویژه برنامه و گفت و گوی رادیویی و تلویزیونی که از صدا و سیمای مرکز خوزستان و مرکز آبادان به شکلی گسترده و از طریق دیگر شبکه‌های سراسری پخش خواهند شد، نیز از دیگر برنامه هایی هستند که در سطح گسترده برگزار خواهند شد.

حاجتی در پایان افزود: هر مقدار برای مناسبت‌های ارزشمندی همچون سوم خرداد تولیدهای فاخر انجام دهیم هنوز هم نسبت به آن همه حماسه و ایثار عقب هستیم و نسل جوان امروز ما احتیاج دارند و تشنه دانستن وقایع آن ایامی هستند که معجزه‌وار از آب و خاک و دین و اعتقادهایمان دفاع شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز