آخرین جزییات حادثه ریزش ساختمان متروپل از زبان فرماندار آبادان

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۲۱۱۴
آخرین جزییات حادثه ریزش ساختمان متروپل از زبان فرماندار آبادان
فرماندار آبادان آخرین جزییات ریزش حادثه ساختمان متروپل آبادان را تشریح کرد.

سید احسان عباسپور امروز دوشنبه دوم خرداد ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان در خصوص حادثه ریزش یکی از برج های دوقلو متروپل این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه ظهر امروز یکی از برج های دو قلو متروپل در خیابان امیرکبیر آبادان ریزش کرد.

او گفت: فعلا از تعداد فوتی و مدفون شده ها آماری دقیقی نداریم.

فرماندار آبادان با بیان اینکه چهار شهرستان معین برای امداد رسانی در این حادثه فراخوانی شدند، افزود: شهرستان های خرمشهر، شادگان، ماهشهر و اهواز در حال ارسال تجهیزهای لازم هستند برخی از تجهیزها رسیده و برخی نیز در مسیر است.

عباسپور با اشاره به اینکه از نیروهای نظامی و انتظامی درخواست نیرو کردیم، بیان کرد: در حال حاضر نیروی خدمات رسانی شامل آتش نشانی، هلال احمر ، اورژانش پیش بیمارستانی در حال امداد رسانی هستند.

نماینده عالی دولت در آبادان با بیان اینکه در تلاش هستیم که با تمام امکانات بتوانیم شاهد حداقلی تلفات انسانی باشیم، اضافه کرد: چهار هلی کوپتر امداد در فرودگاه بین المللی آبادان مستقر شدند و سگ های زنده یاب نیز به این منطقه اعزام شده اند.

فرماندار آبادان در پایان تاکید کرد: از شهروندان می خواهیم که به این محل مراجعه نکنند تا نیروی های امداد ران با سرعت بیشتری بتوانند مصدومین را از زیر آوار خارج کنند.

لازم به ذکر ایت که ظهر امروز حدود ساعت حدود ساعت 13 پس از احساس لرزش در منطقه امیری آبادان مشخص شد که یکی از برج های دوقلوی به هم پیوسته(بخش تجاری) با ارتفاع 10 طبقه ریزش کرده و خیایان های منتهی به این ساختمان که مرکز شهر آبادان محسوب می شود بر اثر آوار دچار انسداد شد. همچنین بخش پزشکی این مجتمع نیز تخلیه شده است.

بخشی از خودروهای در محل کاملا تخریب و تعدادی نیز در خودروها مدفون شدند که توسط نیروهای امداد رسانی در حال امداد رسانی هستند./انتهای پیام

نظر شما